המשטרה: להעמיד לדין את משרד החקירות ויצמן-יער בשל הטרדת המתלוננת על רמון

עם זאת, הוחלט לסגור את התיק נגד מזמין החקירה, גיסו לשעבר של רמון, אפרים קונדה, משום שכנראה לא ידע על הפעולות שנקטו החוקרים

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את אשר ויצמן ודורון יער, בעלי משרד החקירות ויצמן-יער, וכן את החוקרת הפרטית דנה בן-שושן, בחשד שהטרידו את המתלוננת ה' בפרשת חיים רמון.

עם זאת, הוחלט לסגור את התיק נגד מזמין החקירה, גיסו לשעבר של רמון, אפרים קונדה, משום שכנראה לא ידע על הפעולות בהן נקטו החוקרים. התיק הועבר לפרקליטות מחוז ת"א, לקבלת החלטה.

רמון הורשע במעשה מגונה בלא הסכמה בחיילת ה'. לפני כמה שבועות התלוננה ה' כי היא חושדת שמכרה חדשה שלה עוקבת אחריה. החקירה העלתה, שלאחר שסיים רמון לרצות את העבודות לתועלת הציבור שהוטלו עליו, מקורבו קונדה שכר את שירותי משרד החקירות תמורת 100 אלף שקל, כדי שינסו להוציא מה' הודאה שהעלילה את הפרשה על רמון.

המשרד שלח את החוקרת דנה בן-שושן, שהשתמשה בשם הבדוי "דנה ברסקי" וניסתה לדובב את ה' על מה שהתרחש בינה לבין רמון באותו יום, בתקווה לשמוע ממנה דברים שונים מאלה שאמרה בעדויותיה במשטרה ובבית המשפט.

במסגרת החקירה ביאח"ה נחקרו מנהלים ועובדים בויצמן-יער. ויצמן ויער טענו, שלפי ייעוץ משפטי שקיבלו הם לא עברו על החוק. רמון וקונדה מיהרו להבהיר שהחקירה הוזמנה ע"י קונדה ללא ידיעתו של המשנה לראש הממשלה.