ברת NDS דיווחה היום במקביל לפרסום הדו"חות הכספיים על רכישת 100% ממניות חברת הסטארט-אפ הישראלית קאסט-אפ (Cast Up), הפועלת בתחום פתרונות ניהול ואספקת וידאו באינטרנט. הרכישה בוצעה תמורת 11.3 מיליון דולר. עוד דיווחה NDS, כי סיום הרכישה יתבצע במהלך הרבעון הראשון של 2008. קאסט-אפ תמשיך לתפקד כיחידה נפרדת תחת ההנהלה הקיימת.
קאסט-אפ מספקת פתרונות קצה לרכישה, עיבוד, הפצה ושירות של תוכן מדיה עשיר באינטרנט, עם התמקדות בוידאו ואודיו. בין לקוחותיה נמצאים קשת, רשת, ערוץ 10 ו-ערוץ הספורט. כמו-כן מספקת החברה לאמדוקס, HP, בלוקבאסטר ו-MTV.
קאסט-אפ היא רווחית וצומחת. "היא תספק ל-NDS ניסיון וידע באספקת וידאו באינטרנט. הרכישה מאפשרת ל-NDS גישה לטכנולוגיות מתקדמות, כך שלקוחותיה, ספקי טלוויזיה בתשלום, יוכלו להרחיב את שירותי הפצת הוידיאו בפס רחב, ולסייע בהפצת מוצרי החברה ללקוחות חדשים. הרכישה תעזור ל-NDS לפתח שירותים ויישומים מתקדמים לממירים בעלי יכולת פס רחב (ממירים היברידיים, ג.ה)", נמסר מהחברה.
עסקת קאסט-אפ מהווה את הרכישה השנייה שמבצעת NDS בישראל בחודשים האחרונים, לאחר שרכשה בדצמבר אשתקד את חברת ג'נגו, המספקת תוכנה לשערי גישה בפס רחב, תמורת 107 מיליון דולר במזומן. "
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.