השאיפה של האחים נפתלי, המחזיקים במרכזים המסחריים תחת המותג ביג, לחנוך את מרכזם המסחרי החדש בצומת מלאכי (קסטינה) כבר בתקופת החגים הקרובה, הביאה להקמת מרכז מסחרי חדש בתקופת שיא של 7 חודשים בלבד. המרכז המדובר משתרע על 35 אלף מ"ר, מתוכם 10,000 מ"ר שטח בנוי והיתר מוקצה לחניה. דמי השכירות במקום ינועו בין 15 ל-18 דולר למ"ר. את המרכז החדש יאכלסו 28 סניפי רשתות וחנויות, בהן סופר פארם. בהקמת המרכז השקיעו האחים כ-30 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.