בדרך לאמריקה: רשת FOX מעוניינת להפיק גרסה אמריקנית ל"מסודרים" של קשת

הפיילוט יצולם במהלך החודשים הקרובים, ולאחריו תחליט הרשת אם לצרף את הסדרה ללוח השידורים ב-2008

"מסודרים" בדרך לאמריקה: רשת השידור FOX מעוניינת להפיק גרסה אמריקנית לסדרה "מסודרים" של זכיינית ערוץ 2 קשת. את הסדרה תפיק חברת ההפקות LEVEREGE שבבעלות סטיבן לווינסון והשחקן מארק וולברג, מפיקי הסדרה המצליחה "הפמלייה" המשודרת בארץ. עורכי התוכנית, מולי שגב ואסף הראל שותפים בשלבי ליהוק הכותבים לסדרה

רשת הטלוויזיה פוקס נחשבת לאחת מרשתות הטלוויזיה המובילות בעולם, בין השאר בזכות הפורמטים הטלוויזיוניים של "אמריקן איידול", "נמלטים" ו"משפחת סימפסון". פרק הפיילוט יצולם כבר במהלך החודשים הקרובים, ולאחריו תחליט FOX אם לצרף את "מסודרים" (או בשמה האמריקני: "LOADED") ללוח השידורים שלה במהלך 2008.

"מסודרים", ששודרה בקשת בעונת החורף האחרונה, נוצרה על-ידי מולי שגב (עורך "ארץ נהדרת") ואסף הראל, ובכיכובם של הראל ואסי כהן מגוללת את סיפורם של ארבעה סטארט-אפיסטים צעירים שהפכו למליונרים בין לילה. הסדרה שהופקה על-ידי קשת זכתה לרייטינג גבוה במיוחד ולפרס האקדמיה לסדרה הקומית הטובה ביותר. בתום העונה הצהירו בקשת כי בכוונתם לעבוד על עונה שנייה למסודרים, עונה שצפוייה לעלות לשידור בלוח החורף הנוכחי של קשת.

עבור קשת זהו ייצוא שני (אם אכן ייצא לפועל) בתוך זמן קצר לאחר שהתוכנית "היורש" ("אורי גלר מחפש את היורש") נמכרה לרשת NBC לפני מספר חודשים והיא תעלה שם לשידור כבר ב-17 לאוקטובר.

על מכירת הפורמטים אחראים אבי ניר, מנכ"ל קשת, וסמנכ"ל הפיתוח העסקי, אווה מדז'יבוז'.

עד לפני 3-5 שנים, השוק האמריקני נחשב היה לסגור בפני פורמטים שאינם אמריקנים אולם אחד הפורמטים שפתחו את הדלתות לשוק זה היה "מי רוצה להיות מיליונר"; ולאחריו "סופר נני" ו"אמא מחליפה" שנרכשו גם על-ידי קשת.

מדז'יבוז': "שלחנו כמה פרקים של 'מסודרים' והחלטנו שרשת FOX היא הרשת המתאימה ביותר לזה. הם הביעו התלהבות גדולה, צירפנו את חברת ההפקה שכרגע עובדת גם על הפקת 'בטיפול' שנרכשה על-ידי HBO . אנחנו משתדלים להיות שותפים לכל התהליך, גם לבחירת צוות הכותבים. זה חלק מכל האסטרטגיה הכללית שלנו - המעבר מזכיינית לחברת תוכן - והשלב השני הוא להפוך להיות שחקן בשוק הבינלאומי".

ההוצאה עבור הפיילוט האמריקני ל'מסודרים' תעמוד על-פי הערכות על מיליון דולר.