קריירה נוספת לבארינבוים: מנהל הפיתוח העסקי של בי.ג'י.איי השקעות

על רקע ההרעה בעסקיה * יקבל על תפקידו החדש כ-100 אלף שקל בחודש * מרק זלצמן, שמונה למנהל פעילות הנדל"ן, יתוגמל בשכר דומה

כובע חדש לצביקה בארינבוים, מנהל הפיתוח העסקי של בי.ג'י.איי השקעות , שמה החדש של חברת האופנה בגיר. דירקטוריון החברה החליט להסמיך את בארינבוים, מבעלי השליטה המכהן גם כיו"ר, לעזור לה למצוא השקעות חדשות.

עבור שירותיו יזכה בארינבוים לשכר ברוטו בהיקף של 90 אלף שקל בחודש, כ-1.1 מיליון שקל בשנה. כמו כן, יקבל בארינבוים רכב בעסקת ליסינג (או עסקת שווה רכב), שהיקפה החודשי המקסימלי יעמוד על 10,800 שקל, ויזכה להחזר הוצאות והטבות סוציאליות למיניהן. בקבוצה מדגישים כי במסגרת תפקידיו כיו"ר בי.ג'י.איי השקעות וכיו"ר החברה האם, פולגת , לא זוכה בארינבוים לתגמול כלשהו.

נזכיר כי לאחרונה נעשה שינוי במבנה החברה, שמכרה מחצית מאחזקותיה בתחום האופנה לקרן פימי, ובמקביל הפכה לחברת אחזקות הפועלת בימים אלו ליצוק פעילויות נוספות לעסקי הליבה הדועכים. בקבוצה מקווים כי למרות התוספת של עלות השכר, מנהל הפיתוח העסקי החדש יבלום ולו במעט את הצניחה במניה, שאיבדה במהלך ארבעת החודשים האחרונים לא פחות מ-57%. ההרעה בעסקיה של בי.ג'י.איי באה לידי ביטוי בתוצאות העגומות של הרבעון השני, כשהחברה דיווחה על מעבר להפסד של 2 מיליון דולר ועל תזרים שלילי בסך 5 מיליון דולר.

אחד התחומים בהם שואפת החברה לרכז פעילות הוא הנדל"ן, ולצורך קידום הנושא נשכרו שירותיו של מרק זלצמן, מכר ותיק של בארינבוים ואחד משותפיו לשליטה בסאטקום, אשר מונה לראש חטיבת הנדל"ן. עבור שירותיו, שהחלו כבר למעשה לפני כחודשיים, יזכה זלצמן לשכר דומה לזה שיקבל בעל הבית - 88 אלף שקל ברוטו לחודש, פלוס רכב והטבות דומות לאלו מהן יהנה בארינבוים.

נציין, כי ההתקשרות המהותית שעשתה הקבוצה עד כה בתחום הנדל"ן הייתה עם חברת סקורפיו של בני שטיינמץ, במסגרתה יקימו השתיים יחד חברה שתשקיע במזרח הרחוק. למנהל החברה המשותפת מונה יעקב בן משה, שכיהן עד לאחרונה כמנהל חטיבת האזור הפאסיפי של אפריקה ישראל .