חגיגה באוסקר גרוס: ממליץ לקנות מניות אלווריון, ורינט מערכות, צורן ורדוור

האנליסטים מעריכים כי אלווריון תוסיף להוביל את שוק ה-WiMax * המיזוג עם וויטנס ישפיע לטובה על הצעת הרכש של ורינט * צופים גידול בשולי הרווח של צורן

בית ההשקעות אוסקר-גרוס הוציא היום (ב') סקירה מעודכנת למספר מניות ישראליות הנסחרות בוול-סטריט. מדובר במניות הטכנולוגיה אלווריון, ורינט מערכות, צורן ורדוור.

אלווריון , המספקת מערכות תקשורת אלחוטית בפס רחב ומתמקדת ב-WiMAX. לאור ההערכה כי היא החברה תוסיף להוביל את שוק ה-WiMax, חזורים בבית ההשקעות על המלצת "קנייה" ומעלים את מחיר היעד ל-17 דולר, גבוה ב-13.7% משער הפתיחה של המניה בוול-סטריט היום. זאת, בין היתר, לאור התערוכה העולמית של התעשייה שנערכה בשבוע שעבר בשיקאגו.

חברת ורינט מערכות , מקבוצת קומברס טכנולוגיות, מפתחת מערכות הקלטה לווידיאו וקול, ומנתחת מידע עבור השוק הביטחוני ועבור ארגונים. לאור העובדה שהמיזוג עם חברת Witness נכנס להילוך גבוה, ההערכה באוסקר-גרוס היא כי הסינרגיה תשפיע על הצעת הרכש. המניה זוכה להמלצת "קנייה" במחיר יעד של 32 דולר.

צורן מפתחת שבבים המיועדים ליישומי אלקטרוניקה צרכנית והדמיה דיגיטלית. לאור התוצאות הכספיות היציבות שהציגה החברה ברבעון השני, ועל רקע האופטימיות הניכרת מהמכירות במגזרי ה-DVD ויישומי האלקטרוניקה הניידת, מעריכים בבית ההשקעות כי החברה תציג שולי רווח גבוהים מהצפוי. לאור זאת, זוכה המניה להמלצת "קנייה" במחיר יעד של 26 דולר.

אחרונה חביבה היא מניית רדוור , המתמחה בניתוב עומסים באינטרנט, והבטחת זמינות של הרשת לצורך ביצוע אפליקציות קריטיות. "החברה כבר נהנית מהשינויים העמוקים שחלו בה", כותבים באוסקר גרוס, ומציינים את מינוי היו"ר החדש, יצירת שותפויות עסקיות חדשות והטמעת אסטרטגיית ארוכת-טווח.גם, כאן זוכה המניה להמלצת "קנייה" במחיר יעד של 20 דולר - גבוה ב-27.8% משער הפתיחה של המניה בוול-סטריט.