קמור רכשה 50% מהזכויות בפורטפוליו נכסים מניבים בגרמניה תמורת כ-372 מיליון שקל

בעיר פרנקפורט - שני בנייני משרדים בשטח כולל של כ-6,298 מ"ר * בעיר שלושטרן - מפעל ייצור בשטח כולל של כ-26,600 מ"ר

קמור הודיעה היום (ג') כי רכשה 50% מהזכויות בפורטפוליו המורכב משלושה נכסים מניבים בגרמניה. תמורת העסקה הכוללת הינה כ-372 מיליון שקל (כ-66 מיליון אירו), כולל הוצאות עסקה נלוות.

בעיר פרנקפורט - שני בנייני משרדים בשטח כולל של כ-6,298 מ"ר. הנכסים מושכרים (100%) לדיירים שונים ולתקופות שונות, כשהדיירים העיקריים הינם חברת KFW. דמי השכירות השנתיים בגין המשרדים הינם בסך של כ-11.3 מיליון שקל (כ-2 מיליון אירו),

בעיר שלושטרן - מפעל ייצור בשטח כולל של כ-26,600 מ"ר. הנכס מושכר (100%) לחברת Bien-Zenker AG עד לשנת 2032. דמי השכירות השנתיים בגין המפעל הינם בסך של כ-7.32 מיליון שקל (כ-1.3 מיליון אירו), כאשר הם יעלו בכ-2% בכל שנה.

מוסד פיננסי בחו"ל העמיד הלוואה למימון העסקה בסך של כ-270 מיליון שקל (כ-48 מיליון אירו), בריבית קבועה בשיעור של 5.46% לתקופה של 3 שנים. ההלוואה מובטחת בשעבוד קבוע מדרגה ראשונה על הנכס והתקבולים מהנכס, ללא כל זכות חזרה לחברה (Non Recourse).

מוסד פיננסי נוסף בחו"ל העמיד הלוואה נוספת למימון העסקה בסך של כ-28.2 מיליון שקל (כ-5 מיליון אירו), בריבית קבועה בשיעור של 6.25% לתקופה של 3 שנים, ובנוסף, עמלת יציאה שסכומה תלוי ברווח שייווצר בפרויקט עם מכירתו בעתיד. ההלוואה מובטחת בשעבוד קבוע מדרגה שנייה על הנכס והתקבולים מהנכס, ללא כל זכות חזרה לחברה (Non Recourse).

דן ברנר, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל קמור, מסר: "אנו שמחים להודיע על רכישה נוספת של נכסים מניבים בגרמניה. מדובר בפרוטפוליו נכסים בעל פוטנציאל השבחה רב, המושכרים לשוכרים איכותיים. פעילותינו במגזר הנדל"ן המניב במערב אירופה מהווה את אחד ממנועי הצמיחה החשובים של החברה ועסקה זו היא הינה נדבך נוסף בהמשך מגמת הפיתוח והעמקת מעורבותנו בתחום זה.

עסקה זו מתווספת לפורטפוליו נכסים מניבים במערב אירופה בהיקף כולל של כ-3.58 מיליארד שקל, כאשר חלקה של החברה בהם הינו כ-1.12 מיליארד שקל".