נוויל ברודי יעצב את האתר החדש של נענע 10; צפוי לעלות לאוויר בעוד כשמונה חודשים

הערכות: ישתכר כ-300-400 אלף דולר " ברודי עיצב בעבר גם את אתר YNET בתמורה לסכום דומה

המעצב נוויל ברודי יעצב את האתר החדש של "נענע 10". לאחרונה נסע זאב חספר, מנכ"ל נענע 10, להיפגש עם ברודי בלונדון, ובמהלך השבוע האחרון שהה ברודי בישראל ונפגש עם אנשי החברה לדיונים אינטנסיביים באשר לעיצובו של האתר. על פי הערכות, הסכום שישולם לברודי על ידי נענע 10 עומד על כ-300-400 אלף דולר.

לפני כשמונה שנים עיצב ברודי את אתר YNET. בתקופה זו שימש חספר כעורך הראשי של YNET, ומודי פרידמן, כיום מנכ"ל ערוץ 10, שימש אז כמשנה למנכ"ל "ידיעות אחרונות".

על פי פרסומים, בעבר שולמו לברודי כ-300 אלף דולר לעיצוב YNET.

כאמור, ברודי יהיה אחראי על עיצוב האתר המחודש שצפוי לעלות לאוויר במהלך האביב הבא, בעוד כשמונה חודשים.

ברודי נחשב לבחירי המעצבים בתחום האינטרנט והיה אחראי בין השאר לעיצובם של אתרי העיתונים הלונדוניים "הגארדיאן" ו"טיימס", וכן עיצב את אתר צ''אנל 4 הבריטי. כמו כן היה ברודי אחראי על אתר הסחר של חברת האופנה האמריקנית OLD NAVY וכן של אדידס.

אתר נענע 10, שהינו מיזוג בין ערוץ 10 לבין אתר נענע, מעסיק היום כ-130 עובדים. בחודשים האחרונים הושלמה הנהלת האתר לאחר שחספר מונה למנכ"ל, אורי נדלר למשנה למנכ"ל, רותם דנון לעורך האתר, בועז שובל לסמנכ"ל מסחר ופלטפורמות מדיה, ואילו רותי רודנר לסמנכ"ל תוכן.

למרות השינוי המתוכנן בעיצוב של האתר, כבר במהלך אוגוסט האחרון נערך שינוי בעיצובו של האתר, אולם מדובר היה בשינוי פנימי אשר נתן במה רחבה יותר לתכנים חדשותיים ואקטואליים.

אולם, גם לאחר שינוי עיצובי זה, טרם בא לידי ביטוי החיבור בין האתר לבין מסך הטלוויזיה של ערוץ 10.