אם לא אזורים - אז קרדן: דנקנר השקעות במו"מ למיזוגה או מכירתה לקרדן נדל"ן

ל"גלובס" נודע כי שווי החברה הממוזגת יעמוד על 250 מיליון דולר, כאשר דנקנר השקעות תחזיק 40% מהחברה המשותפת ואילו קרדן נדל"ן תחזיק 60% * החברה המשותפת תונפק בבורסה לאחר המיזוג

חברת דלק נדל"ן שבשליטת יצחק תשובה הודיעה הבוקר לבורסה כי היא מנהלת מו"מ עם חברת קרדן נדל"ן מקבוצת קרדן ישראל למכירה או מיזוג פעילות המגורים שלה בישראל, אשר מתבצעת ברובה על ידי דנקנר השקעות.

במסגרת המו"מ עולה האפשרות כי דנקנר השקעות תימכר או תמוזג לתוך קרדן נדל"ן ייזום ופיתוח, העוסקת בפעילות נדל"ן בישראל (חברה בת של קרדן ישראל). תנאי העסקה טרם סוכמו סופית, והחברה הבהירה כי בשלב זה מדובר במו"מ בלבד.

על המהלך דובר לראשונה ב"גלובס" בשלהי חודש אוגוסט, וככל הנראה דנקנר השקעות תמוזג לתוך קרדן, ולא תימכר. זאת, לאחר שנודע על כישלון מהלך המיזוג של דנקנר השקעות לקבוצת אזורים שבשליטת שעיה בוימלגרין לפי שווי של 100 מיליון דולר (ראו מסגרת).

ל"גלובס" נודע, כי שווי החברה הממוזגת יעמוד על 250 מיליון דולר, כאשר דנקנר השקעות תחזיק 40% מהחברה המשותפת ואילו קרדן נדל"ן תחזיק 60%. כמו כן, לאחר השלמת המיזוג צפויים הצדדים להנפיק את החברה המשותפת בבורסה.