קבוצת המגזינים SBC הגיעה החודש לשיא של 150,000 מנויים. מחזור המכירות של קבוצת SBC בשנת 2007 מוערך בכ-35 מיליון שקל. על פי סקר TGI, המגזינים של קבוצת SBC מגיעים לחשיפה של 1.2 מיליון קוראים מידי חודש.
קבוצת SBC מוציאה לאור כ-20 מגזינים בינלאומיים וישראליים, ביניהם מגזין "פורבס", "קוסמופוליטן", "PC מגזין", "מאמה", "מסע עולמי", "להיות משפחה", "סטטוס", "גלילאו", "מאונטן בייק", "דרך האוכל", "הורים וילדים", "רכב", "משפחה טובה" ועוד.
לאחרונה יצאו לאור 2 מגזינים חדשים: מהדורה ישראלית של מגזין הגברים "מקסים", ומגזין "4688", המיועד לאלפיון העליון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.