עסקת רכישה מבית כי"ל: רוכשת את ביוג'ימה הצרפתית - יצרנית מוצרים לכיבוי שריפות

היקף העסקה לא נמסר * החברה הנרכשת תעבור לבעלות כיל מוצרי תכלית בתחילת 2008

חברת כי"ל הודיעה היום (ג') כי החברה הבת כי"ל מוצרי תכלית חתמה על הסכם לרכישת חברת Biogema הצרפתית, שהינה יצרנית של מוצרים לכיבוי שריפות. היקף העסקה לא נמסר, אך בשוק מעריכים כי מדובר בעסקה בהיקף נמוך יחסית.

החברה הנרכשת תעבור לבעלות כיל מוצרי תכלית בתחילת 2008. Biogema תמוזג אל תוך יחידת המוצרים המונעים התפשטות שריפות של כיל מוצרי תכלית (Fire Safety).

רכישה זו הינה בהמשך לרכישתה של Fire-Trol הקנדית בתחילת השנה, שמוזגה לחטיבת המוצרים המונעים התפשטות שריפות בצפון אמריקה שנרכשה כחלק מהפעילות של Astaris ב-2005.

כי"ל מסרה כי רכישת Biogema מהווה תוספת משמעותית ליכולות הייצור, השיווק והתמיכה הלוגיסטית לתחום מניעת השריפות של כיל מוצרי תכלית באירופה. רכישה זו הינה רכישה אסטרטגית עבור כיל מוצרי תכלית בתחום המוצרים המונעים התפשטות שריפות, הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינת סל המוצרים.

חברת Biogema הינה יצרנית ומשווקת של מוצרים המונעים התפשטות שריפות בשטחים פתוחים, קצף לכיבוי שריפות ומוצרים לשמירה על הסביבה מפני דליקות. עיקר מוצרי החברה מבוססים על פוספטים מיוחדים. לאחר הרכישה יכהן מר פטריס אוג'מה (בעלים ומנכ"ל החברה) כיועץ להנהלה החדשה של החברה.