רשת קסטרו מצטרפת לגל הפופ-אפ סטורס: הרשת חנכה בסוף השבוע שעבר חנות פופ-אפ לג'ינס בקניון עזריאלי בתל-אביב, בהשקעה של 500 אלף שקל.
החנות נפתחה ל-3 חודשים, אם כי קיימת אפשרות שהרשת תמשיך להפעיל את החנות במתכונתה הנוכחית גם לאחר מכן.
לדברי גבי רוטר, מנכ"ל משותף ברשת, "קטגוריית הג'ינס התחזקה מאוד ב-3 השנים האחרונות כתוצאה מעבודה מעמיקה על הג'ינסים. הרעיון היה לתת את הבמה הנכונה שתבליט את המוצר, והחנות אכן מציעה חוויית קנייה המרוכזת סביב נושא הג'ינס. מבחינתנו זה ניסוי שנפיק ממנו את המסקנות שיכלכלו אותנו בהמשך הדרך".
לדברי רוטר, היקף מכר הג'ינסים ברשת עלה בשנה האחרונה בלמעלה מ-50%. "החנות נותנת חשיפה וחיזוק נוסף לרצון שלנו להוביל בקטע של הג'ינס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.