סוף לסכסוך סביב "דודולנד": דודו טופז ופרץ בוני הנגב הגיעו להסכם פשרה

בנובמבר 2006 הגיש טופז נגד החברה תביעה בסך של 5 מיליון שקל, בטענה להפרת הסכם להקמת מבנה מסחרי ופארק שעשועים בדימונה

דודו טופז וחברת פרץ בוני הנגב נכסים הגיעו להסכמה לסיום הסכסוך ביניהם בעניין אי הקמת פארק השעשועים "דודולנד" בדימונה ולדחיית תביעתו של טופז נגד החברה. לבקשת הצדדים, נדחתה התביעה כמוסכם ללא צו להוצאות. פרטי ההסכמה לא נמסרו.

בנובמבר 06' הגיש טופז נגד החברה תביעה בסך של 5 מיליון שקל בטענה להפרת הסכם בנוגע להקמת מבנה מסחרי ופארק שעשועים באזור התעשייה בדימונה. בכתב התביעה נאמר כי בהתאם למוסכם היה טופז זכאי, בין היתר, בתמורה לשיווק הפרויקט וניצול יחסי הציבור שלו ל-30% מהרווחים בפארק השעשועים.

טופז טען כי הוא זה שהגה את רעיון הקמת הפרויקט, מילא את חלקו בהסכם, תרם ופעל רבות לשיווק ופרסום הפרויקט, ולאחר שמרבית יחידות המסחר במרכז המסחרי נמכרו או הושכרו, חזרה בה פרץ בוני הנגב מהסכמתה להקים את פארק השעשועים, מבלי שניתנה לו כל תמורה.

בכתב ההגנה והתביעה שכנגד טענה פרץ בוני הנגב כי מדובר בניסיון חמור ופסול להוציא ממנה כספים שלא כדין ובניסיון של טופז לשקם את מעמדו.

לטענתה, טופז הוא זה שגרם במו-ידיו להכשלת פרויקט ה"דודולנד", ולפי ההיגיון של טופז היא זכאית לתובעו בגין אובדן רווחים של 70 מיליון שקל.

לדבריה, תביעתו של טופז הינה תמצית תרבות הרייטינג שלו והיא לא הוגשה על מנת לנהלה, אלא על מנת שניתן יהיה לכתוב בעיתון על עצם הגשתה. (ת.א. 2418/069).