אזימוט תספק ציוד ב-13 מיליון שקל למדינה החברה בברית נאט"ו

קבוצת אזימוט טכנולוגיות, שבשליטת שלמה ריזמן, הודיעה היום כי זכתה בחוזה בסך 13 מיליון שקל. לפי הודעת אזימוט מדובר בהזמנה מלקוח ממדינה החברה בברית נאט"ו, לאספקת מכלולים למערכות תצפית מתקדמות הנשלטות מרחוק. אספקת המערכות צפויה להימשך בשלוש השנים הקרובות.

קבוצת אזימוט טכנולוגיות עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מערכות ומוצרים בטכנולוגיות של ניווט לוויינים (GPS), תקשורת נתונים, אופטו-מכניקה ואלקטרואופטיקה המיועדים לשימושים צבאיים, סמי צבאיים ואזרחיים. בחברה מספר מגזרי פעילות עיקריים: מערכות להרכשת מטרות, מערכות ניווט שליטה ובקרה, מערכות אלקטרו-אופטיות לשימושים שונים כולל ציוד מדידה אלקטרו-אופטי לדיוקים גבוהים.

על רקע העסקה טיפסה היום מניית החברה ביותר מ-5%. מניית אזימוט נמצאת במומנטום חיובי בתקופה האחרונה, כשבתוך פחות מחודשיים היא זינקה בכ-30%. שווי השוק של החברה כיום הוא 55 מיליון שקל.

הקפיצה במניה נרשמה על רקע מספר הודעות של הזמנות שהחברה קיבלה באותה תקופה מלקוחות במזרח אירופה, צפון אמריקה ואסיה. היקף ההזמנות עליהן דיווחה בחודשיים האחרונים הוא קרוב ל-40 מיליון שקל (כולל ההזמנה האחרונה שדווחה היום).