מדור ניהול חדש במגזין G: אחד הקוראים שואל, יועץ מקצועי עונה לו - וגם אתם!

בכל שבוע תעלה שאלה אחרת של אחד מקוראי G בענייני ניהול, ותיענה במגזין על-ידי יועץ מקצועי. במקביל, לצד תשובת היועץ, יתפרסמו טוקבקים נבחרים שלכם, גולשי אתר "גלובס". למה אתם מחכים?

מדור ניהול חדש ב-G יכלול תכנים שיעלו כטוקבקים באתר "גלובס".

הרעיון פשוט: בכל שבוע תעלה שאלה אחרת של אחד הקוראים בענייני ניהול, ותיענה במגזין G על ידי יועץ מקצועי. במקביל, לצד תשובת היועץ, יתפרסמו גם תגובות נבחרות שלכם, גולשי אתר "גלובס".

למעוניינים להשיב על השאלה, אנא עשו בסגנון הולם. עדיפות בפרסום הטוקבקים במגזין G תינתן לתגובות ענייניות, מקוריות, מנוסחות היטב ומרחיבות דעת. אתם מוזמנים להגיב!

ומכאן לשאלה השבועית:

יועץ יקר, אני מנהלת להקת מחול אפריקני, אשר מונה 12 אמני-מופע מקצועיים, ביניהם בעלי ואני. המופע שלנו טוב, מלוטש, מקורי וזוכה לתגובות מצוינות. השקענו אנרגיה, משאבים ונשמה באיכות המופע וברמתו, ועדיין, אני מוצאת את עצמי במאבק קיומי מתמיד, בעיקר בכל הקשור לשיווק, להשגת הופעות ולגיוס תקציב לפרסום. כואב לי כשאינני מצליחה לספק תעסוקה מלאה ופרנסה מלאה לחברי הלהקה ושהם נדרשים להתקיים ממקורות נוספים; ועם זאת, קשה לי המחשבה שעלינו להתפשר, להופיע בחתונות או בפני ועדי עובדים. יש לי כל-כך הרבה רעיונות שלא מצליחים לבוא לידי מימוש בגלל היעדר תקציב. מה אינני עושה נכון? איך ניתן לפרוץ את המעגל?

תודה, רחל בנגורה.

ומכאן לשאלה השבועית:

סקר גולשי גלובס
כשמנהל מקצועי תופס את מקום היזם
זה רצוי וכדאי
לא תמיד נוח, אבל לפעמים אין ברירה
מתכון בטוח לצרות