מעסיקים, ראו הוזהרתם: במשרד התמ"ת לוקחים ברצינות את שלי יחימוביץ'

יחימוביץ' הבחינה כי בתקופה האחרונה התבצעו עסקאות רבות של רכישת חברות כוח-אדם, ניקיון ושמירה, והחליטה להעביר מסר שירתיע בעלי הון מרכישת חברות שמפירות זכויות עובדים

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' מאוד לא אהבה לקרוא לאחרונה את הדיווח לפיו חברת האחזקה והניקיון הגדולה בעולם, ISS, רוכשת את קבוצת כפיר הישראלית, המספקת שירותי כוח אדם, ניקיון ושמירה. זאת, משום שיחימוביץ' הכירה מקרוב את קבוצת כפיר, בשל פסקי דין רבים שהתקבלו בשנים האחרונות כנגדה, בגין הפרת חוקי העבודה.

יחימוביץ' הבחינה כי בתקופה האחרונה התבצעו עסקאות רבות של רכישת חברות כוח אדם, ניקיון ושמירה, והחליטה להעביר מסר שירתיע בעלי הון מרכישת חברות שמפירות זכויות עובדים. כך, החליטה יחימוביץ' לפנות אל שר התמ"ת, אלי ישי, בדרישה כי משרדו יפתח בחקירה כנגד קבוצת כפיר. היא אף צרפה פסקי דין בעניין.

במשרד התמ"ת לא בזבזו זמן, והודיעו ליחימוביץ' כי הם כבר פתחו בחקירה מנהלית נגד חברה של קבוצת כפיר, וכי במקביל יפתח הליך פלילי בנוגע להפרות חוק שכר מינימום מצד החברה. עם תוצאות סיום החקירה נדאג להעביר מידע זה אלייך, ואם יהיה צורך, אף נפרסם באתר האינטרנט של המשרד ובאמצעי התקשורת", הבטיחו ליחימוביץ' במשרד התמ"ת. מעסיקים, ראו הוזהרתם: במשר"ד התמ"ת מקשיבים ליחימוביץ'.