רדיו חיפה זכה במכרז המחודש להפעלת התחנה באזור חיפה והמפרץ

גבר על קבוצת שידורי חיפה שבשליטת משה מנו * דן שילון, שאמור היה לשמש כיו"ר התחנה לו זכתה הקבוצה המתחרה, התקשר לברך את קבוצת רדיו חיפה

רדיו חיפה זכה במכרז הרדיו אזורי באזור חיפה - כך קבעה הערב (א') מועצת הרשות השנייה. רדיו חיפה גברה על קבוצה נוספת שהתמודדה במכרז - שידורי חיפה שבשליטת משה מנו, מבעלי מנו ספנות.

מהרשות השנייה נמסר כי המועצה שמעה בסקירותיה יועצים המשפטיים, יועצים כלכליים ויועצי תוכן, ולאחר ששמעה את סקירות היועצים ערכה תשאולים לשתי הקבוצות המתמודדות - ובסיומן החליטה על זכייתו של רדיו חיפה.

הניקוד שקיבלה הקבוצה הזוכה עמד על 85.8, ואילו הניקוד שקיבלה הקבוצה שלא זכתה במכרז עמד על 77.3.

הזיכיון החדש יינתן לתקופה של 4 שנים עם אפשרות הארכה ב-12 שנים נוספות.

קבוצת רדיו חיפה נמצאת בבעלות דני נישליס המכהן גם כמנכ"ל התחנה, דן ארנון, מיקי הלוי וגדי ססובר.

קבוצת שידורי חיפה, שהוקמה לצורך ההתמודדות במכרז הרדיו האזורי, מצויה כאמור בשליטת משה מנו. בקבוצה שותפים גם דוד חיון, עמי אבן, יניב אלדד, יהושע מרקוס ורמי שאול. לו הקבוצה היתה זוכה במכרז - דן שילון אמור היה לשמש כיו"ר התחנה, ואילו ד"ר אמיר גילת אמור היה לשמש כמנכ"ל הקבוצה.

דני נישליס, מנכ"ל רדיו חיפה, מסר בתגובה: "אנו מודים לאנשי הרשות השנייה על ההזדמנות והאמון שנתנו בנו. מזה 12 שנה שרדיו חיפה משרת את תושבי חיפה והקריות, ברגעים שמחים ועצובים כאחד, ומקפיד לשמור עמם על קשר ישיר ובלתי אמצעי. בכוונתנו להמשיך ולהיות ספינת הדגל של הרדיו האזורי גם בשנים הבאות, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של תוכן ושימת דגש על כללי השפה ואתיקה עיתונאית. כמו כן, אני מבקש להודות לדן שילון מהקבוצה המתחרה שהתקשר לברך. הדבר מראה על אצילות נפש, ואני מקווה שנוכל לשתף פעולה בעתיד".