חברת קמור רכב תתחיל לייבא את סדרה 7 החדשה בסוף השנה

החברה תתחיל לשווק החודש גם את הכביש-שטח-קופה X6 במחירים החל מ-645 אלף שקל

חברת קמור רכב , יבואנית ב.מ.וו, תתחיל לייבא לקראת סוף השנה את הדור החדש של מכונית הפאר "סדרה 7". כך עולה מהדו"ח השנתי של חברת קמור רכב, שפורסם בסוף השבוע. המכונית תנחת בארץ ברבעון האחרון של השנה אם כי מסירותיה המעשיות צפויות להתחיל בינואר 2009.

ממידע שפורסם עד כה בחו"ל עולה, כי המכונית תתאפיין בעיצוב ופרופורציות יותר ספורטיביות ושריריות מהמכונית הנוכחית ותצויד במכללים מתוחכמים כולל מערכת הנעה כפולה-קבועה מדור חדש, מתלי אוויר תקניים ותיבת הילוכים אוטומטית מתקדמת בת שמונה מהירויות. בפסגת היצע המנועים צפוי לעמוד מנוע V8 חדש עם שני מגדשי טורבו בהספק של כ-490 כ"ס.

קמור רכב ב.מ.וו סדרה 7 MBW

במקביל, מתחילה קמור לשווק החודש את דגם ה-X6 "שטח קופה" החדש. החברה תייבא כבר בשלב הראשון את כל היצע המנועים הקיימים והמחירים יהיו נמוכים יותר מהציפיות הראשוניות למרות רמת אבזור תקנית גבוהה מאד, ככל הנראה בשל שערו הנמוך של הדולר ה-X6 מיוצר בארצות הברית. מחיר הדגמים ההתחלתיים, עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 3 ליטר ומנוע 3.5 ליטר טווין-טורבו בהספק 303 כ"ס, יתחיל בכ-645 אלף שקל.

קמור רכב ב.מ.וו סדרה 7 MBW

מחיר דגם הטורבו-דיזל "SD" עם מנוע בהספק 286 כ"ס יעמוד על כ-680 אלף שקל. בפסגת ההיצע עומד דגם V8 בנזין טווין-טורבו בהספק 400 כ"ס, שמחירו יעמוד על כ-799 אלף שקל. על פי הערכות כמות האספקה הראשונית לישראל תהיה מוגבלת בשל ביקוש ראשוני חזק מאד לדגם בשווקים רבים.

קמור

קמור רכב ב.מ.וו סדרה 7 MBW