אקוויטי 1 מעמיקה את השותפות עם CalPERS: תמכור לקרן 7 נכסים לפי שווי של 197.4 מיליון דולר

אקויטי תקבל בנוסף ל-10% במיזם תמורה נטו של כ-129.8 מיליון דולר ; הנכסים שנמכרו הם בעלי שטח כולל של 115 אלפי מ"ר, כוללים 2 מרכזי קניות אזוריים, 3 מרכזי קניות שכונתיים מעוגני סופרמרקט ו-2 מרכזי קניות

אקויטי1 , זרוע הנדל"ן המניב של גזית גלוב בארה"ב, מכרה לקרן הפנסיה של עובדי מדינת קליפורניה (CalPERS) נכסים לפי שווי של 197.4 מיליון דולר במסגרת כניסתה לשותפות עם הקרן כפי שהודיעה בחודש פברואר האחרון.

החברה הודיעה בפברואר על רכישת נכס ראשון לשותפות בסכום של 37 מיליון דולר, וכעת מוכרת אקויטי על מכירת 7 מרכזי קניות שבבעלותה לקרן המשותפת לפי שווי של 197.4 מיליון דולר.

אקויטי תקבל בתמורה 10% במיזם כ-129.8 מיליון דולר (תמורה נטו בניכוי חוב). הנכסים שנמכרו הם בעלי שטח כולל של 115 אלפי מ"ר, כוללים 2 מרכזי קניות אזוריים, 3 מרכזי קניות שכונתיים מעוגני סופרמרקט ו-2 מרכזי קניות.

מיכאל בר חיים, מנכ"ל גזית גלוב: "בחודשים האחרונים דיווחו חברות הקבוצה על מספר שיתופי פעולה עם גופים מוסדיים גדולים, בהם GIC, קרן ההשקעות של ממשלת סינגפור, HDFC בהודו ולאחרונה דיווחנו על העסקה להשקעה בחברת הנדל"ן MEL. מהלכים אלה מאפשרים לקבוצה להמשיך בתהליך הרחבת תיק הנכסים שבניהולה תוך שמירה על יחסי מינוף נאותים. בכוונתנו להמשיך ולחזק שיתופי פעולה אלה וזאת כדי להשיג תשואה גבוהה בסיכון נמוך לבעלי המניות בגזית גלוב".