אילנה שושן נבחרה לפרזנטורית של רשת האופנה CRAZY LINE, ותקבל עבור הקמפיין סכום מדווח של 80 אלף דולר.
CRAZY LINE תשקיע בקמפיין הפרסום כמיליון דולר והוא יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, בעיתונות, בנקודות מכירה ועוד.
שושן נבחרה כמלכת היופי של ישראל בשנת 1980, והיתה אחת הדוגמניות הראשונות המצליחות בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.