המותג קינלי חוזר למדפים בצורת משקה מוגז עדין בטעמים

החברה המרכזית למשקאות קלים תשקיע 10 מיליון שקל במהלך ; עיקר הסכום יושקע בקמפיין תחת הסלוגן "שינוי מרענן"

החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה) מחזירה למדפים את המותג קינלי. החברה משיקה תחת שם המותג סדרת משקאות מוגז עדין בטעמים לימונענע, אפרסק, ורימונים-פירות יער, בהשקעה כוללת של 10 מיליון שקל.

עיקר הסכום יושקע בקמפיין שילווה את ההשקה תחת הסלוגן "שינוי מרענן".

מדובר בסדרת משקאות חדשה שפותחה לראשונה על-ידי קוקה-קולה ואשר מיועדת לגילאי 40 ומעלה. המשקאות בסדרה הם מופחתי סוכר, מכילים אבץ ו-ויטמין E הידועים כמסייעים בתחזוק המערכת החיסונית של הגוף ואינם מכילים חומרים משמרים. כמו כן, מועשרת הסדרה באכינצאה ותמציות תה. הסדרה תשווק הן באריזות של חצי ליטר והן באריזות של ליטר וחצי.

השקת הסדרה החדשה היא חלק מניסיונה של קוקה קולה להתמודד עם טרנד הבריאות. כחלק מכך השיקה החברה בחודש מארס האחרון את קוקה קולה זירו, משקה מופחת סוכר. עם זאת בקוקה-קולה העדיפו היום שלא להתייחס לסוגיה.

עם השקת הסדרה החדשה נכנסת קוקה-קולה לקטגוריית מוגז עדין שהשיקה לראשונה חברת יפאורה-תבורי במאי אשתקד תחת המותג שוופס. יפאורה-תבורי משווקת בקטגוריה סדרת משקאות מוגז עדין בטעמים אפרסק, פירות יער ותפוח ליים.

עם השקת הסדרה מסרה יפאורה-תבורי כי תפנה לקהל יעד של גילאי 35-55, ותתחרה במשקאות הנון-קולה.

לפי נילסן, היקף מכר הקטגוריה עומד על קצב של 12 מיליון שקל בשנה. היקף המכר מחוץ לשוק המאורגן עומד על כ-8 מיליון שקל נוספים.