ענני תקשורת נכנסת לתחום הפוסט פרודקשן

מנהלת משא ומתן מתקדם להקמת מיזם חדש בתחום עם חברת פוסט אופיס * תכנס לפעילות גם בתחום ההוצאה לאור

חברת ענני תקשורת עומדת לחתום כבר ביום חמישי הקרוב עם נציגי חברת פוסט אופיס על הסכם להקמת בית פוסט פרודקשן חדש, שמו של בית הפוסט פרודקשן אשר יפעל ממשרדי ענני תקשורת ברמת החייל טרם נבחר. דובר ענני תקשורת סרב להתייחס לדברים עד להשלמת המשא ומתן.

על פי ההסכם המתגבש שעל עצם קיומו פרסמה אתמול ענני תקשורת הודעה לבורסה, ענני תקשורת תקים יחד עם חברת פוסט אופיס בית פוסט פרודקשן. ענני תקשורת צפויה להחזיק ב-51% ממניות בית הפוסט החדש ואילו פוסט אופיס יחזיקו ביתרת 49% מהמניות. עוד נודע כי מיכל גוילי-יפת תשמש כמנכ"ל חברת הפוסט החדשה המשותפת.

גוילי-יפת, שימשה עד לאחרונה כמפיקה ראשית בחברת "שמיים תוכן והפקות". במשך 4 השנים האחרונות היא הייתה אחראית בין היתר על הפקות כמו "קרב סכינים" (ערוץ 10), "המשמר האזרחי" (קשת), "מהדורה מוגבלת" (ביפ), "פפרצי" (יס), "מי רוצה להיות יהודי" (רשת) וכן על הפקות הבית של ערוצי ענני תקשורת (ובהם ערוץ האוכל, ערוץ החיים הטובים, ערוץ הבריאות, ניקלודיאון ואגו).

חברת פוסט אופיס הוקמה בשנת 2005 על-ידי אילן קדם וחן רביד. עיקר פעילותה של החברה היא בתחום הפרסומות. החברה מתמחה בעריכת פרסומות לטלוויזיה. על פי התכנון, בית הפוסט החדש של ענני תקשורת יספק שירותי פוסט פרודקשן לכל תחומי המדיה לרבות פרסומות וטלוויזיה.

במקביל, אתמול הודיעה ענני תקשורת כי היא נכנסת לתחום חדש - הוצאה לאור. במסגרת זו חתמה ענני תקשורת שבשליטת אודי מירון על הסכם עם חברת בר הפצה על הוצאה של סדרת ספרים המבוססים על תכני ערוצי הלייף סטייל של החברה: ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ הבריאות וערוץ החיים הטובים.

בימים אלו רואה אור הסנונית הראשונה של שיתוף הפעולה, הספר הראשון בסדרה בשם "במטבח עם ערוץ האוכל" המבוסס על תכנים ששודרו בערוץ האוכל המשודר בכבלים (32) ובלווין (28) מחודש ינואר השנה.

הספר כולל מתכונים המתחלקים לארבעה סגנונות אוכל מרכזיים: מטבח גורמה, מטבח עולמי, מטבח ביתי ואירוח. בשלב זה נמכר הספר באופן בלעדי ברשת שופרסל.