48% מהמפרסמים: חנות פופ-אפ תורמת למותג

למרות המודעות הגבוה לטרנד, 50% מהנשאלים מקרב איגוד המפרסמים סבורים כי חנות פופ אפ לא רלוונטית עבורם * בשבוע הבא תפתח חנות פופ-אפ של לאומי קראד בהשקעה של 2 מיליון שקל

48% מהמפרסמים סבורים שחנות פופ אפ תורמת למותג בטווח הארוך ו-22% אף ישקלו להקים חנות פופ אפ. כך עולה מסקר שנערך על-ידי חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד באמצעות מידע שיווקי, בקרב מדגם מייצג של חברי איגוד המפרסמים, לרגל פתיחת חנות פופ-אפ של החברה ב-6 במאי, בנמל תל-אביב למשך שבועיים וחצי. חנויות פופ-אפ הן חנויות מותג שצצות בהתראה קצרה לתקופת זמן מוגבלת של ימים עד שבועות במיקום אסטרטגי.

למרות זאת, לא כל המפרסמים משוכנעים ביעילותו של מהלך כזה. מנתוני הסקר עולה כי 31% מהנשאלים סבורים שחנות פופ-אפ אינה תורמת למותג בטווח הרחוק ו-25% ציינו כי לא ישקלו להקים חנות כזו. כ-50% מהנשאלים אינם חושבים שחנות פופ-אפ רלוונטית ספציפית למהות ארגונם. עם זאת רוב הנשאלים הביעו התעניינות במהלך: 90% מחברי איגוד המפרסמים הביעו עניין ויבקרו או ישקלו לבקר בחנות כזו.

חנויות פופ אפ היו בתחילת דרכן בעיקר חנויות למותגי אופנה ורשתות קמעונאיות שבדרך כלל מציעות מוצרים חדשים או מהדורות מוגבלות של מוצרים על-מנת ליצור באזז וחוויית מותג מבדלת. בשנים האחרונות גם חברות וארגונים מתחומים אחרים מאמצים את הקונספט במטרה ליצור בידול וחוויה ייחודית ומפתיעה ביחס לפעילותם הרגילה. במשך השנים המגמה יצאה מארה"ב וחדרה לשווקים נוספים.

כאמור, הסקר נערך לרגל השקתה הצפויה של חנות כזאת על-ידי לאומי קארד שמקימה מתחם בילוי וקניות בו ניתן יהיה לרכוש מוצרים במהדורה מוגבלת של עשר הרשתות הארציות השותפות בתוכנית הנאמנות של לאומי קארד. לקוחות לאומי קארד יזכו להטבות נוספות כגון הנחות בלעדיות ומתנה בכל רכישה.

החנות, שתלווה בסיסמא "לאומי קארד Store - חווית קניות במהדורה מיוחדת", תפתח בהשקעה של שני מיליון שקל. במקביל תצא החברה הקמפיין פרסום בהיקף 2 מיליון שקל נוספים. הרשתות שייטלו חלק ב"לאומי קארד Store", הן פוקס, סטימצקי, ספורט ורטהיימר, אופטיקנה, גלי, סולוג, ללין, איסתא, ישרוטל וקפה ג'ו.