פסגות מבצרת את מעמדה: נבחרה לנהל קרן השתלמות בהיקף 2.7 מיליארד שקל

לקרן ההשתלמות של האקדמאים במדעי החברה והרוח כ-40 אלף עמיתים ; פסגות הוא בית ההשקעות הגדול בישראל, המנהל נכסים בהיקף של מעל 80 מיליארד שקל

קרן ההשתלמות של האקדמאים במדעי החברה והרוח, בחרה בפסגות להוביל את ניהול השקעותיה. ההיקף הכספי של קרן ההשתלמות מסתכם בכ- 2.7 מיליארד שקל המנוהלים עבור כ-40,000 עמיתים. השקעות הקרן, ינוהלו על ידי מחלקת השקעות תאגידים של פסגות.

רו"ח עדואן עדואן, יו"ר דירקטוריון הקרן, אמר כי: "בחירת הדירקטוריון בבית ההשקעות פסגות נעשתה לאחר תהליך ממושך של בחינת האופציות הקיימות בשוק, והוכרעה על בסיס המקצועיות והניסיון של פסגות בניהול השקעות וביצירת תשואות מרשימות לאורך זמן, במדיניות השקעה אחראית ואמינה. עוד הוסיף רו"ח עדואן כי "בצעד זה, אנו שואפים לשפר עוד יותר את הישגי הקרן עד כה, תוך ניצול היתרונות הפיננסיים והארגוניים שנובעים מהשיתוף עם בית ההשקעות הגדול בישראל".

רועי ורמוס, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, אמר כי "אנו גאים על הבחירה בפסגות כגוף שינהל את כספי הקרן עבור העמיתים, ורואים בזאת הבעת אמון ביכולות של פסגות בתחום ניהול ההשקעות ובחיסכון ארוך הטווח".

פסגות הינו בית ההשקעות הגדול בישראל, המנהל נכסים בהיקף של מעל 80 מיליארד שקל, בתחומי הגמל, קרנות הנאמנות, תעודות הסל וניהול תיקי השקעות.

נציין כי ב-27 במאי הגיעו לידי "גלובס" נתונים ראשוניים לחודש מאי לפיהם עולה כי פסגות המשיכה להוביל את הגיוסים בענף, כשקרנות הנאמנות שלה גייסו 700 מיליון שקל, מתוכם כ-150 מיליון שקל בקרנות הכספיות. מתחילת השנה רשמה פסגות גידול של כ-4.8 מיליארד שקל בהיקף נכסיה.