עמרי שרון ישתחרר מהכלא בעוד כ-3 שבועות לאחר שעונשו קוצר בשליש

ועדת השחרורים קבעה כי הח"כ לשעבר ישתחרר בתום ריצוי 5 חודשי מאסר מתוך 7 חודשים בעונש המקורי

ועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר החליטה היום (ב') לקצר בשליש את עונשו של חבר הכנסת לשעבר עמרי שרון, בגין התנהגות טובה. לפיכך, שרון ישוחרר מהכלא ב-25 ביוני אחרי כ-5 חודשי מאסר (מתוך 7 חודשים בעונש המקורי).

עמרי שרון מרצה בכלא מעשיהו 5 חודשי מאסר, לאחר שהורשע בעבירות על חוק מימון מפלגות, וכן ברישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות מנהלים בתאגיד ושבועת שקר. את העבירות ביצע במסגרת מערכת הבחירות שניהל עבור אביו, ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, בפריימריז בליכוד ב-99'.

לאחר דחיית בקשת רשות הערעור שהגיש לעליון, פתחו הפוליטיקאים בקמפיין חנינה. שר המשפטים, דניאל פרידמן, הודיע לפני כשבועיים שהוא אינו רואה אפשרות להמליץ על קיצור המאסר של שרון, או על המרת יתרת המאסר בעבודות שירות, וזאת עם כל ההתחשבות בנסיבותיו.

השר נימק זאת בכך שהשיקולים שהוצגו בפניות לבקשות החנינה עמדו בעיקרם לנגד בית המשפט בגזרו את הדין, וכי לא הומצאו כל נתונים המצביעים על שינוי מצב שהתרחש מאז. לדברי פרידמן, גם משך הזמן שחלף מאז פסק הדין הוא קצר מכדי שהנושא ייבחן מחדש במסגרת הליכי חנינה. מאז החל לרצות את מאסרו, הספיק שרון לצאת לשתי חופשות, בנות 48 שעות כל אחת.