ראש עיריית פ"ת נחקר בחשד למעשים מגונים בעובדת עירייה; הכחיש את ההאשמות

החקירה נגד יצחק אוחיון נפתחה בעקבות תלונה של עובדת העירייה, שטענה כי לפני כ-5 שנים היא באה ללשכתו כדי לבקש העלאה במשכורת, והוא נעל את דלת לשכתו והחל לנשקה בפניה ובצווארה

ראש עיריית פתח-תקווה, יצחק אוחיון, נחקר היום (ד') ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בחשד לעבירות של מעשה מגונה. ראש העיר נחקר כ-4 שעות והכחיש את המיוחס לו. בתום חקירתו הוא שוחרר בערבות עצמית.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה של עובדת עירייה, שטענה כי לפני כ-5 שנים היא באה ללשכת ראש העיר כדי לבקש העלאה במשכורת. היא הראתה לאוחיון את תלושי המשכורת וסיפרה לו על מצוקתה הכלכלית.

לטענתה, אוחיון הבטיח לעזור לה כלכלית והיא קמה כדי לצאת מהחדר, אולם הוא נעל את דלת לשכתו, החל לנשקה בפניה ובצווארה ואף ניסה להניח את ידה על גופו. בהמשך, לטענתה, ראש העיר אף ביקש ממנה לשבת לצידו על הספה בלשכתו ואז נישק אותה בצוואר וליד הפה.

אוחיון, המיוצג על-ידי עו"ד גיא שמר, טען כי ליטף את העובדת בצווארה כדי להרגיעה משום שהיתה נתונה בסערה.

לאחר הפרסום על הגשת התלונה הגישה עובדת עירייה לשעבר תלונה נגד אוחיון, בטענה כי לפני כשנה וחצי, בשתי הזדמנויות, הוא נישק אותה על שפתיה בלא הסכמתה. עו"ד עמיקם הדר, המייצג את המתלוננת, טוען כי היא נמצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף.