נטקס תציע את שירותיה גם בשפה הטורקית

תספק שירותים בטורקית באמצעות חברה בת בבעלות משותפת עם חברה טורקית ; החברה תספק את השירותים לגולשים ולמפרסמים ותפעל בשיתופי-פעולה וזכיונות עם ספקיות אינטרנט ופורטלים

חברת נטקס , הנסחרת בבורסה בתל אביב, הודיעה היום (א') כי היא חתמה על הסכם הבנות עם חברה טורקית, על פי יקימו חברה בבעלות משותפת שתספק את שירותי נטקס בשפה הטורקית. על פי ההסכם, שנחתם ביום ו', החברה המשותפת תספק את שירותי נטקס בטורקיה, הן באופן ישיר לגולשים ומפרסמים והן בדרך של מתן זיכיונות והסכמי שיתוף פעולה עם ספקיות אינטרנט ופורטלי אינטרנט מובילים בטורקיה.

נטקס מפתחת טכנולוגיות חיפוש ממוקדות באינטרנט ובסלולר כמו גם מערכות פרסום מתקדמות המשולבות בחיפוש. טכנולוגיות אלו מאפשרות הספקת שירותי חיפוש מתקדמים הכוללים יכולת להבין את כוונת המחפש ומאפשרים למצוא אתרים מבלי להקליד את הכתובת המלאה.

לדברי אביב רפואה, מנכ"ל ומייסד נטקס: "נטקס רושמת היום צעד משמעותי נוסף לשכפול ההצלחה של נטקס בישראל למדינות נוספות בעולם. בחודשים האחרונים התמקדנו בשוק הטורקי לאור הפוטנציאל הגדול הטמון בו, שוק של כ-26 מיליון משתמשי אינטרנט, הנהנה מקצב צמיחה מרשים. לאור התגובות החיוביות שקיבלנו ממספר ספקיות אינטרנט ופורטלים מובילים בטורקיה לגבי נכונותם לשלב את שירותי נטקס לקהל הגולשים שלהם, בחרנו ללכת בדרך של שותפות להקמת מערכת נטקס בשפה הטורקית והספקת השירותים לכלל החברות הרלבנטיות בשוק הטורקי, כמו גם באופן ישיר לגולשים ומפרסמים".

שיתוף פעולה זה מגיע לאחר שבחודש יולי 2007 נטקס הודיעה כי חתמה על הסכם ארוך טווח, ל-10 שנים, עם ענקית התקשורת והאינטרנט הרוסית Golden Telecom (סימול: GTE.BE בבורסה בברלין), על פיו העניקה נטקס לקבוצת גולדן טלקום זיכיון להפעלה של שירותיה, באמצעות הטכנולוגיות והמערכות החדשות של נטקס ברוסיה, אוקראינה וקזחסטן תמורת סכום של קרוב ל-1 מיליון דולר, ובנוסף תשלומים שנתיים וכן אחוזים מסך ההכנסות שיווצרו ל-Golden Telecom כתוצאה משירותי Netex באזור.

לאחרונה, הודיעו נטקס ושידורי קשת על כניסתן לשותפות אסטרטגית בישראל, במסגרתה תופרד פעילות נטקס בישראל לחברת בת, בה תשקיע קשת בדרך של מתן שירותי פרסום ושיווק, 10 מיליון ש"ח תמורת 25% מהבעלות בחברה הבת. לפני כחצי שנה, גייסה נטקס 9 מיליון שקל מהראל ביטוח , תמורת 11% מהחברה, בהובלת סייבל השקעות אשר משמשת כבית ההשקעות שמלווה את החברה. מלבד הראל, נמנים על בעלי העניין בחברה גם אליהו נחאיסי (24%), ליברטי פרטנרס (16%), אביב רפואה (15%) וזאב רפואה (6%).

נטקס