פלאפון חתמה על הסכם עם נגה תקשורת: תשדר בדור ה-3 תוכניות של ערוץ הילדים ולוגי

במסגרת שיתוף-הפעולה תשדר פלאפון קטעים מתוכניות המקור של שני הערוצים, בהן "האי", "לה לה לנד", "ששטוס", "לוגיקון" ו-"100 בתנ"ך"

מהמגרש העסקי למגרש הילדים: פלאפון חתמה על הסכם תוכן עם חברת נגה תקשורת, במסגרתו תשדר בדור ה-3 את תוכניות המקור של ערוץ הילדים וערוץ לוגי. במסגרת שיתוף-הפעולה תשדר פלאפון קטעים מתוכניות המקור של שני הערוצים, בהן: "האי" - תוכנית הדגל של הערוץ, "לה לה לנד", "ששטוס", וכן תוכניות מערוץ לוגי כגון "לוגיקון" ו-"100 בתנ"ך" ועוד.

מוטי כהן, מנהל אגף התוכן בפלאפון, מסר כי "הוספת עולם התוכן המבוסס על תכניות ערוץ הילדים ולוגי תעשיר את חווית הבידור בדור ה-3 ותאפשר ללקוחות פלאפון לצפות בתכנים של שניים מהערוצים המצליחים והאהודים ביותר בקרב בני נוער וצעירים".

אתמול (ג') הודיעה חברת האחזקות RGE שבבעלות אביב גלעדי ואודי רקנאטי, המחזיקה בבעלותה גם את נגה תקשורת, על מכירת 20% ממניות הקבוצה למיליארדר לן בלבטניק בעל השליטה בחברת אקסס אינדסטריז, חברת ענק אמריקאית הפועלת באמצעות שלוש זרועות עיקריות: נדל"ן, מדיה ונפט אשר מגלגלת על-פי הערכות כ-78 מיליארד דולר בשנה.

בעקבות העסקה יחזיק לן בלבטניק ב-20% ממניות RGE אשר בבעלותה בין השאר גם ערוץ הילדים, ערוץ לוגי, ערוץ 8 וערוצי הספורט. גלעדי ורקנאטי ימשיכו להחזיק במניות השליטה בחברה.