יוזמה: גולשים ברשתות חברתיות ובמסרים מיידיים יחליפו את תמונתם בתמונת גלעד שליט לציון שנתיים בשבי

תימור גורדון, מנכ"ל ארק אינטראקטיב, אמר בתוכנית "עסקים באוויר" עם חגי גולן ברדיו 99: "אנחנו פועלים בשיתוף-פעולה עם משפחת שליט" ; "הפעלת לחץ כיום זה שם המשחק"

לקראת יום ציון שנתיים לחטיפתו של גלעד שליט, חברת ארק אינטראקטיב יוזמת מהלך שבו הגולשים יחליפו את תמונתם בפייסבוק, במסנג'ר, ב-ICQ ובכל רשת חברתית בתמונתו של גלעד שליט עם כיתוב תחתיה - "גם אני מחכה לגלעד".

לצורך העניין אף הוקם אתר אינטרנט בו ניתן להוריד תמונות המותאמות לתוכנות השונות בכתובת - http://www.giladshalit.co.il/.

תימור גורדון, מנכ"ל ארק אינטראקטיב, אמר בתוכנית "עסקים באוויר" עם חגי גולן ב"רדיו 99": "כל אחד תורם איפה שהוא יכול. הרעיון הוא שיש 3 מיליון גולשים ישראלים שיכולים לתרום. אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם משפחת שליט. הפעלת לחץ כיום זה שם המשחק".

כזכור בג"ץ דן היום (א') בעתירה שהגישו הורי שליט בדרישה למנוע את פתיחת המעברים והסרת הסגר מעזה כל עוד לא ישוחרר החייל החטוף מהשבי. עורכי הדין של המשפחה קוראים לקבינט לדון מחדש בהחלטה.

לא מדובר בפעם הראשונה בה מנסים ליצור באזז אינטרנטי לאירוע מסוים.

בחודש ינואר היתה יוזמה של חברת אידיאולוג'יק כי בנפול קסאמים ייצבעו אתרים מובילים בישראל באדום מהבהב ל-20 שניות. ההצעה היתה כי בכל פעם שתישמע אזעקת "צבע אדום" בדרום ייצבעו הרקעים של כל אתרי האינטרנט בישראל בצבע אדום מהבהב למשך 20 שניות. זאת על ידי Tag שיישתל באתרים.

לפני כן, ב-11 ביולי 2007, 100 אתרי אינטרנט הפסיקו פעילותם ל-5 דקות בקמפיין לציון יום השנה לחטיפת אהוד גולדווסר ואלדד רגב, שיזמו ב-Y&R אינטראקטיב.