שטראוס משקיעה מיליון ש' בחנות פופ-אפ למותג מגנום

מדובר במהלך השיווקי המרכזי של המותג לחודשי הקיץ

קבוצת שטראוס משיקה בפעם השלישית ברציפות חנות פופ-אפ למותג מגנום, בהשקעה של מיליון שקל. החנות נפתחה היום (א') בנמל תל-אביב ותישאר פתוחה כשבועיים.

מדובר במהלך השיווקי המרכזי של המותג לחודשי הקיץ, תחת הקונספט הבינלאומי "MAGNUM FACTORY BAR". רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, מסר כי ההתמקדות השנה היא בעולמות הסנסוריים של המותג ובחוויית הייצור שלו, זאת באמצעות הכנה של הגלידות בעבודת יד מול עיני המבקרים.

במתחם, שנבנה על שטח של 400 מ"ר, יימכרו מוצרים חדשים במהדורות מוגבלות, וכן פריטים משלימים של רשת גולף אנד קו. המבקרים בחנות ייחשפו גם לטעמים בבחירה אישית, בליווי השף-קונדיטור של פוד ארט, ענר צלאל.

חברת טרגט מרקט אחראית להפקת חנות הפופ-אפ והשקתה תלווה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט. *