האישה הראשונה של צרפת מאפשרת הצצה לאלבום שלה באינטרנט, עוד לפני ההשקה

האלבום, שהכנסותיו יילכו לצדקה, ומשתמשים רבים התקשו להיכנס לאתר שאיפשר האזנה של שעתיים לשיריה

האישה הראשונה של צרפת, קרלה ברוני-סרקוזי, רעייתו של הנשיא ניקולא סרקוזי, העניקה אתמול למשתמשים באינטרנט טעימה בחינם מהאלבום החדש שלה, לפני מועד ההשקה הרשמי של האלבום מאוחר יותר השבוע.

דוגמנית העל לשעבר שרה בתקליט על אהבתה לנשיא, "Comme si de rien n'etait" (כאילו כלום לא קרה), שיר שיצר גל התעניינות עצום לפני השקת הבכורה הרשמית ב-11 ביולי.

כדי לעורר את תיאבון המעריצים, מוענק לכל מי שנכנס לאתר carlabruni.com חלון של שעתיים להאזין ל-14 השירים בחינם. למרות זאת, משתמשים רבים שניסו, נתקלו בקושי להיכנס לאתר ביום רביעי בבוקר.

ברוני-סרקוזי אמרה בתחנת הרדיו France Inter כי היא נחושה להמשיך ולשיר למרות נישואיה המפורסמים. "זהו מסחר כמו כל מסחר אחר. אני מקווה שזה לא ירגיז את הצרפתים אם אעסוק במסחר", אמרה אתמול.

בראיון אחר למגזין VSD, הבהירה ברוני-סרקוזי כי מעסיקים אותה דברים נוספים מלבד עבודתה, ואמרה כי למרות שאיננה בהריון, היא הייתה רוצה להיות. "האם זה יקרה? קשה לי מאוד לומר. מכל מקום, זה יותר קשה בגיל 40 מאשר בגיל 25", הוסיפה. לברוני-סרקוזי יש ילד ממערכת יחסית קודמת עם הפילוסוף רפאל אנטובן.

האלבום החדש זכה לביקורות חיוביות וברוני-סרקוזי אמרה כי כתבה את המילים "קצת לפני, קצת תוך כדי וקצת לאחר" הרומן עם סרקוזי בסתיו שעבר. הרבה מהשירים, עם שמות כמו "אתה הסם שלי" ו-"הנך שייך לי", עוסקים באהבה וחלקם רומזים במפורש על מערכת היחסים שלה עם הנשיא הימני של צרפת, שהדהימה רבים מחבריה מהשמאל.

וככה זה הולך: "זה לא נכון, אך זה בכל זאת טוב. שיקללו, אני לא שמה עליהם. ממש לא אכפת לי, אני לוקחת את כל האשמה, אתה צריך לדעת, אתה צריך להבין, אתה האלוהים שלי, אתה אהבתי, אתה האורגיה שלי", היא שרה.

ברוני-סרקוזי החליטה שלא לקדם את מכירות האלבום בעזרת הופעות ואמרה ביום רביעי כי כל ההכנסות מהתקליט ילכו לצדקה. היא יודעת שייתכן שחלק מהמעריצים הישנים שלה לא יקנו את התקליט בגלל נישואיה לסרקוזי, דמות שנואה אצל חלק מאנשי השמאל. *