אודי גולדווסר ואלדד רגב יובאו היום למנוחות

אלפים ילוו היום את אודי ואלדד בדרכם האחרונה: רב-סמל בכיר אהוד גולדווסר ייטמן ב-10:00 בבית-העלמין בנהריה; 4 שעות אחר-כך ייקבר רב-סמל אלדד רגב בחיפה ; בצה"ל נערכים להגעת אלפים להלוויות, לאחר שבמהלך הלילה אנשי הרבנות הצבאית שהו ליד הארונות וקראו פרקי תהילים

מדינה שלמה תלווה היום את הבנים שהוחזרו מלבנון בדרכם האחרונה אל החלקות הצבאיות בבתי-העלמין. רב-סמל בכיר אודי גולדווסר ייטמן הבוקר ב-10:00 בחלקה הצבאית בנהרייה; ב-14:00 תתקיים הלווייתו של רב-סמל אלדד רגב, בבית העלמין בחיפה.

בצה"ל נערכים להגעת אלפים להלוויות. את הארונות יישאו חבריהם לפלוגה, הנמצאים כעת בשירות מילואים פעיל, ושוחררו ממנו כדי להשתתף בטקס. אימו של אודי גולדווסר, מיקי, סיפרה על הלילה הקשה: "איך שלא יהיה - גם אם בשנתיים האחרונות הלכתי לישון עם תקווה שאודי יחזור, הלילה הלכתי לישון בידיעה שאיבדתי בן", אמרה בראיון לגלי צה"ל.

על ההתמודדות עם הבשורה הקשה, סיפרה: "היינו עטופים בהמון אנשים, בני משפחה וחברים של אודי. מה שנאחזתי בו עד עכשיו, וגם מה שיחזיק אותי הלאה הן המחשבות על אודי החי, המצחיק, הפילוסוף, זה שכל הזמן ישבנו ודיברנו עליו, כאילו הוא מייד ייכנס הביתה". במשך כל הלילה, ועד מועד ההלוויה, ממשיכים הרבנים הצבאיים לקרוא פרקי תהילים, ליד הארונות העטופים בדגלי ישראל במחנה שרגא.

אתמול, בתום התייחדות עם הארונות, שבו בני המשפחה ללילה ראשון, אחרי שנודע להם גורל הבנים. ראשית התייחדו המשפחות בפרטיות עם יקיריהן בפעם האחרונה, ולאחר דקות ספורות נכנס לאוהלי המשפחות ראש הממשלה, אהוד אולמרט, שניגש לבני המשפחות, חיבק אותם והביע את תנחומיו. את האוהלים פקדו גם שר הביטחון אהוד ברק, הרמטכ"ל גבי אשכנזי, וקודמו בתפקיד והרמטכ"ל בזמן המלחמה, דן חלוץ.

עמר אבני, אביה של קרנית גולדווסר, אמר בצאתו ממחנה שרגא: "נפרדנו מאודי ופגשנו את משפחת רגב. אמא של קרנית הכינה מכתב מאוד מרגש שאנחנו נפרסם בעתיד. היה לנו מאוד קשה, כולם בכו. בכינו לבד, בכינו בפנים, בכינו מחובקים, ואנחנו מתכוננים ליום הקשה של מחר".