רשתות חברתיות בתנועה: חברת SenceMatic הישראלית תוציא בשבוע הבא אפליקציה חדשה לסלולר שתהווה פלטפורמה למפגשים ואינטראקציות חברתיות מבוססות מיקום. האפליקציה הזו היא למעשה אביזר חברתי המאפשר לזהות חברים ומנויים ברדיוס של עד 20 מטר (תוך כיסוי של כ-1,000 מ"ר), ליצור איתם קשר, להתכתב איתם, לבדוק פרטים מעמוד הפרופיל שלהם ברשתות החברתיות הקיימות או להחליף מידע שימושי.
האפליקציה, המבוססת על שילוב של טכנולוגיית ה-Bluetooth, האינטרנט הסלולרי והודעות ה-SMS, מאפשרת למשתמשים בה למצוא את החברים שלהם, הן בעולם האמיתי והן בעולם הווירטואלי. המנגנון שעליו מבוססת האפליקציה מתבסס על כך שבמרכז האפליקציה עומד סוכן חכם המופעל בלחיצת כפתור ומחפש ברקע משתמשים רלוונטיים להעדפות של המשתמש בסביבה הקרובה. כאשר נמצאת התאמה בטווח החיפוש, מתקבל חיווי בנייד הכולל את פרטי החברים שנמצאו, ומאפשר יצירת קשר מיידית.
ניהול הקשר והפרופיל הסלולרי מתבצע דרך אתר אינטרנט סלולרי ייעודי, שנבנה בשיתוף עם חברת פסקול טכנולוגיות המתמחה בפיתוח אינטרנט סלולרי בישראל, והוא מאפשר לנהל את כל הפעילות של GetSweet ללא צורך במחשב. המודל העסקי יהיה מבוסס על פרסום בסלולר, אם כי כעת הוא ניתן למשתמשים בחינם, וניתן להורידו מאתר החברה (getsweet.co.il) ומאפליקציית פייסבוק.
מפתחי האפליקציה מאמינים כי מדובר באבולוציה הכרחית לרשתות החברתיות, שכן מעתה יוכלו המשתמשים לקחת את הרשת החברתית שלהם לכל מקום ולהכיר אנשים חדשים בסביבה הגיאוגרפית שלהם. לדברי היזמים, שמעדיפים בשלב זה שלא להיחשף, לאפליקציה יש מספר שימושים חברתיים: בין אם מדובר ב-networking עסקי, היכרויות, דייטינג, הודעות מיידיות בתוך מקום העבודה ואפילו יישומים ארגוניים.
האפליקציה הושקה אתמול (ד') בגירסת בטא פתוחה, לאחר שעד כה פעלה בבטא סגורה בקרב סטודנטים ואנשי היי-טק. עד כה השקיעו היזמים מעל ל-100 אלף דולר, וכעת הם מתכננים לצאת לסבב גיוס נוסף. לדברי היזמים, השירות תומך בכ-80% ממכשירי הסלולר שקיימים בשוק הישראלי, והיעד שלהם הוא להגיע ל-50 אלף לקוחות בחצי השנה הקרובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.