קובי מימון יבנה קניון פאואר סנטר בחדרה על 16-18 אלף מ"ר ב-60 מיליון שקל

ההכנסה השנתית מדמי שכירות בשטחי הקניון צפויה לעמוד על 18-20 מיליון שקל בשנה ; ל"גלובס" נודע כי חברת פוליגון מייעדת 3,000 מ"ר משטחי ההשכרה כעוגן לרשת מזון ו-1,000 מ"ר משטחי ההשכרה כעוגן לרשת פארם

חברת פוליגון, שבשליטת קובי מימון, תקים קניון פאואר סנטר בחדרה, סמוך לכניסה המזרחית לעיר, בהשקעה של 60 מיליון שקל. הקניון, שימוקם על קרקע שנמצאת ברחוב הנשיאים בעיר, ישתרע בשלב א' על פני 16 אלף עד 18 אלף מ"ר, ולאחר שלב ב' על 22 אלף מ"ר.

חברת פוליגון פועלת בתחום הנדל"ן המניב, בייזום, ברכישה ובהקמת מבני מסחר. כן היא פועלת באמצעות השכרה של נכסי המקרקעין שבבעלותה. בימים אלה נמצאת החברה בהליכים לקבלת היתרי הבנייה לקניון ולפי ההערכות בניית הקניון תושלם תוך שנה וחצי.

החברה טרם יצאה בהליך שיווק השטחים אך ל"גלובס" נודע כי היא מייעדת 3,000 מ"ר משטחי ההשכרה כעוגן לרשת מזון ו-1,000 מ"ר משטחי ההשכרה כעוגן לרשת פארם. ההערכות הן כי חברת פוליגון תוכל להשכיר את עוגן המזון לאחת מרשתות המזון בחוזה לעשר שנים, בשכר דירה שיעלה על 70 שקל למ"ר לחודש, כלומר הכנסה של 2.5 מיליון שקל בשנה. המימון לבניית הקניון יגויס בגיוס הון או בליווי בנקאי.

ההכנסה השנתית מדמי שכירות בכל שטחי הקניון צפויה לעמוד על 18-20 מיליון שקל בשנה.

יו"ר דירקטוריון פוליגון, קובי מימון, הוא גם בעל השליטה בחברת נצבא, בחברת נפטא, בחברת ישראמקו אינק ובקבוצת אקויטל-יואל.

באזור חדרה פועלים היום קניון לב חדרה בבעלות משותפת של קבוצת בריטיש ישראל, חנני רויכמן ותרצה רויכמן-סגל, קניון אורות באור עקיבא בבעלות אמות השקעות וקניון מול זכרון שהוקם על ידי היזם משה בר-יהודה בזכרון יעקב.