צ'רלי וחצי

למרות נוכחותם של הילדים, גם המבוגרים נהנו ב"צ'רלי", המסעדה החדשה ביהוד

גמדים קטנים בחופשת הקיץ אינם עניין של מה בכך. מעבר לעובדה שיש לשעשעם על בסיס קבוע, יש להאכילם ואף לגוון במזונותיהם. לכן, לאחר שקצו הזאטוטים בקומבינציות השניצל-פירה למיניהן, הם נלקחו לארוחת צהריים עסקית במסעדה החדשה "צ'רלי" שביהוד. צ'רלי היא מסעדה יפה, בעלת חלל מרשים ומעוצבת בטוב טעם. חסרונה היחיד טמון בעובדה שהיא משקיפה על בריכת השחייה של מלון אויה, מה שגרר נדנודים בלתי פוסקים מצד הילדים לטבול בבריכה. לבסוף הוסטה תשומת לבם לכיוון מפלון ובו פסלון בודהה מפכה, ואנחנו התפנינו להזמין מהתפריט העסקי לטובת אלה שעדיין עובדים.

קיבלנו צלוחית נחמדה של ירקות סגלגלים וכבושים, ותוך כדי הזמנו מתפריט הילדים - מנה של נודלס ילדים - אטריות ביצים מוקפצות עם נתחי עוף, שבהחלט סיפקה את יצר הרעבתנות. המנה הוגשה בגודל המתאים והאטריות היו מתקתקות ועשויות במידה. מנה ראשונה של המבוגרים - שלושה כיסוני "דים סאם" בכלי במבוק קטן, הייתה טעימה ומיוחדת. האחד במילוי עוף ולמון גראס, השני במילוי פטריות קצוצות והשלישי במעטפת בצק צהבהב במילוי אווז.

המשכנו למנה עיקרית של נודלס בקר וחציל. הגיעה צלחת גדולה שעליה הועמסו בנדיבות אטריות ביצים, נתחי בקר, חצילים,שעועית ירוקה וכוסברה מוקפצים עם מייפל צ'ילי פיקנטי-מתוק. מנה משביעה שהספיקה גם לילד שנשכח מרצונו בבית. הילדים קינחו בכדור גלידת שוקולד איכותית והמבוגרים נשבעו לשוב ולטעום מנות נוספות שנראו מסקרנות וטובות מהתפריט, כשהגמדים ישובו לבית הספר.

המקום: Charly - דרך החורש 4'א, מלון אויה, יהוד טלפון: 444-599-599-1 ארוחה עסקית: א'-ה', 12:00-18:00 מחירים: 42 שקל לעסקית ילדים של עיקרית, שתייה קלה וגלידה. 59-89 שקל לעסקיות של מנה ראשונה, עיקרית, חמוצים ושתייה קרה/חמה רמת אנרגיה אחרי האוכל: טבילה בבריכה לא תזיק שורה תחתונה: אופציה משובבת ליום קיץ לוהט