דניה סיבוס תבצע עבודות בפרויקט מגורים ברוסיה ב-25 מיליון שקל

באמצעות החברה הבת, דניה-רוס החברה תבצע עבור חברת סטרוינקום שבשליטת אפריקה השקעות, את השלב השני בפרויקט אוזרקובסקיה שבמוסקבה ; החברה תבצע עבודות הנדסיות וקבלניות במלון ובשלושה מבני מגורים

חברת דניה סיבוס , הזרוע הקבלנית של קבוצת אפריקה ישראל , ממשיכה לבסס את פעילות החברה הבת, דניה-רוס ברוסיה. החברה הודיעה היום (ד') כי תבצע עבודות בפרויקט מגורים ותיירות במוסקבה בהיקף של כ-25 מיליון שקל.

דניה סיבוס תבצע עבור חברת סטרוינקום שבשליטת אפריקה השקעות, את השלב השני בפרויקט אוזרקובסקיה שבמוסקבה. במסגרת ההסכם עליו הודיעה החברה היום, תבצע דניה סיבוס עבודות הנדסיות וקבלניות במלון ובשלושה מבני מגורים בני 7 עד 8 קומות ושתי קומות חניונים בכל אחד.

חברת דניה סיבוס מתמחה בתכנון ובביצוע של פרויקטים בתחומי התשתיות, המגורים, המשרדים והמסחר בארץ, וכן באמצעות החברות הבנות, מבססת ומרחיבה את פעילותה בחו"ל.

דניה סיבוס עברה ברבעון השני של השנה לרווח של 24.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של 23 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות צמחו ברבעון ב-81.5% ל-690 מיליון שקל, מתוכם תרמה הפעילות הבינלאומית כ-365 מיליון שקל.

אילן בן גיגי, מנכ"ל החברה, הסביר ל"גלובס" עם פרסום הדו"חות בשבוע שעבר, את האסטרטגיה שהובילה לשינוי התמהיל: "30% ממחזור הפעילות שלנו מגיעים מחו"ל, כשבארץ אנו נשארים עם אותם היקפים. הפרויקטים בחו"ל הרבה יותר רווחיים מאשר בארץ, וכך יותר קל לנו והמחזורים הולכים וגדלים", אומר בן גיגי. "סחבנו גיבנות מהעבר, אך התוצאות הנוכחיות והמעבר לרווחיות מראים בצורה ברורה את המגמה. השינויים ניכרים בנתונים הכספיים ובאסטרטגיה של החברה, של הסתכלות החוצה".