אלדין דוחה את הצעת הרכש של קרן וקטור: 194 מיליון דולר

לפני כ-3 שבועות הודיעה הקרן כי הפכה לבעלת ענין באלדין כשאספה 9.1% ממניותיה ; לפני שבוע הודיעה כי תגיש הצעת רכש מלאה לפי 13 דולר למניה

השתלשלות העניינים המהירה בין חברת אלדין לקרן וקטור, שתוך פחות מחודש הספיקה להיכנס לראשונה כבעלת ענין בחברה ולהגיש הצעת רכש מלאה למניותיה, קיבלה היום "כתף קרה" מכיוון חברת אבטחת המידע הישראלית. אלדין הודיעה כי הדירקטוריון החליט לדחות את הצעת הרכש של וקטור, שעליה הודיעה לפני שבוע בדיוק.

קרן הפרייבט אקוויטי מסן פרנסיסקו הודיעה אז כי תגיש הצעת רכש מלאה לפי מחיר של 13 דולר למניה, המשקף לאלדין שווי של 194 מיליון דולר במזומן.

מדובר בפרמיה של 44.8% על מחיר המניה לפני שווקטור החלה לרכוש את מניות החברה ב-18 ביולי, ובפרמיה של 36.7% על המחיר שבו נסחרה אלדין לפני שווקטור הודיעה על הפיכתה לבעל עניין באלדין.

"מועצת המנהלים של החברה החליטה פה אחד כי הצעתה הלא מוזמנת של קרן וקטור אינה משרתת את טובתם של בעלי המניות שלה", נכתב בהודעת החברה.

נציין כי יום לפני הצעת הרכש נקבע מחיר הנעילה של המניה בוול סטריט ב-12.69 דולר. מאז הודעתה הראשונה של וקטור עלתה מניית אלדין בוול סטריט ב-24.4%, אחרי שמאז תחילת יולי נפלה ב-28%, ואתמול ננעלה במחיר 12.75 דולר.

אלדיןאלדין