מכה להראל סקעת: מנכ"ל הד-ארצי לשעבר הכחיש את דבריו - והקפאת תקליטו לא בוטלה

ביהמ"ש קבע כי צו המניעה הזמני מה-10 ביוני השנה, האוסר על הראל סקעת להפיק ולהוציא לאור את תקליטו החדש באמצעות גורם אחר מלבד הד-ארצי, יישאר על כנו

צו המניעה הזמני מה-10 ביוני השנה, שניתן לבקשת חברת התקליטים הד-ארצי והאוסר על הראל סקעת להפיק ולהוציא לאור את תקליטו החדש באמצעות גורם אחר מלבד הד-ארצי, יישאר על כנו - כך קבע היום (ה') השופט יהודה זפט.

בעקבות בקשת רשות ערעור שהגיש סקעת על החלטתו של השופט זפט מיוני 2008, הורה בית המשפט העליון לשופט זפט לתת החלטה משלימה שתתייחס לטענת סקעת, לפיה הושגה לכאורה הסכמה בינו לבין המנכ"ל הקודם של הד-ארצי, רוני קליינפלד, לגבי הפקת התקליט השני. סקעת טען כי קליינפלד נתן את הסכמתו לכך שהוא יפיק את תקליטו באופן עצמאי ובכך שיחרר אותו מההסכם עם הד-ארצי.

קליינפלד נשאל היום אם הוא שחרר את סקעת מהתחייבותו בהסכם עם הד-ארצי, ותשובתו הייתה שהנושא כלל לא נדון על-ידו. בעקבות כך קבע השופט זפט כי עדותו של קליינפלד אינה משנה דבר מהחלטתו הקודמת על מתן צו המניעה הזמני, ולכן היא נותרת בעינה.

סקעת חויב לשלם להד-ארצי, המיוצגת על-ידי משרד עוה"ד תדהר צור ושות', את הוצאות ישיבת בית המשפט בסכום של 5,000 שקל. (ה.פ. 432/08).