ארקדי גאידמק ממשיך לערוף ראשים: פיטר גם את יצחק שום מבית"ר ירושלים

אחרי שמוקדם יותר השבוע פיטר הבוס של האלופה את כל הצוות הניהולי של המועדון, החליט להראות את הדלת גם למאמן שהביא לו זכייה בדאבל אשתקד ; מאמן מכבי נתניה עד העונה האחרונה, ראובן עטר, יחליפו בתפקיד

אחרי עונה אחת בלבד בתפקיד, פלוס מחזור ליגה ושני משחקים באירופה, יצחק שום עזב הערב (ד') את בית"ר ירושלים, כך נמסר בהודעה רשמית מטעם הקבוצה. החריש העמוק שמבצע הבעלים ארקדי גאידמק במועדון, בעקבות פתיחת העונה החלשה של הירושלמים, לא פסח גם על המאמן, שזכה עם בית"ר בדאבל בעונה שעברה.

במקומו מונה למאמן ראובן עטר, שאימן עד העונה האחרונה את מכבי נתניה והוביל אותה במשך שנתיים רצופות למקום השני, ואף שיחק בבית"ר במהלך קריירת המשחק שלו.

לשון ההודעה שיצאה מבית וגן: "הנהלת בית"ר ירושלים, בראשותו של איציק קורנפיין, הודיעה היום ליצחק שום על הפסקת עבודתו בקבוצה. הנהלת בית"ר מודה לשום על תרומתו למועדון ועל ההשיגים אליהם הוא הביא אותו. ראובן עטר מונה למאמן הקבוצה".

כזכור, מוקדם יותר השבוע החליט גאידמק לשלוח הביתה את כל הצוות הניהולי של בית"ר, בראשות היו"ר אלי ארזי, ולמנות במקומו את איציק קורנפיין, שוער העבר של הקבוצה ששימש עד אותה עת כמנכ"ל. גם הדובר עודד זרגרי, היועץ המשפטי אלעד אייזנברג ומנהלת השיווק קרן פניג'ל קיבלו הודעות פיטורים מהבוס.