גבי גזית, רזי ברקאי ודידי הררי קיבלו פרסים בכנס הרדיו

תוכניתו של גבי גזית ברדיו ללא הפסקה (103 FM) זכתה בפרס תוכנית הרדיו טוק הטובה ביותר, רזי ברקאי מגלי צה"ל זכה בפרס השדרן המצטיין, ובפרס תוכנית השידור המצטיינת זכה דידי הררי עם תוכניתו "דידי לוקאלי"

תוכניתו של גבי גזית ברדיו ללא הפסקה (103 FM) זכתה בפרס תוכנית הרדיו טוק הטובה ביותר. בפרס השדרן המצטיין על-שם שוש עטרי ז"ל זכה רזי ברקאי מגלי צה"ל, ובפרס תוכנית השידור המצטיינת זכה דידי הררי עם תוכניתו "דידי לוקאלי" המשודרת מזה 12 שנים ב"רדיו ללא הפסקה". הפרסים יחולקו הערב (א') במסגרת כנס הרדיו השנתי הנערך זו השנה השנייה ברציפות.

כאמור, ועדת השופטים בחרה להעניק את פרס השדרן המצטיין לעיתונאי הוותיק וזוכה פרס סוקולוב לשנת 2002 רזי ברקאי מגלי צה"ל. ברקאי, אשר החל את עבודתו העיתונאית בקול ישראל בשנת 1971 ככתב, עורך ומגיש, עבר בשנת 1993 לגלי צה"ל ממנה הוא משדר את תוכנית האקטואליה "מה בוער". השופטים נימקו ואמרו כי תוכניתו קובעת סדר יום תקשורתי, פוליטי וציבורי.

הזוכים בטקס פרסי הרדיו לשנת 2008 נבחרו על-ידי חבר השופטים בראשותו של השופט בדימוס שלי טימן, וחברי הוועדה ד"ר מרדכי נאור, עידית בן יאיר, סמדר שילוני ויוסי גיספן . פרס מפעל חיים ניתן לשמוליק רוזן שהחל את עבודתו ברדיו ב"קול ירושלים המנדטורי" וערך תוכניות תרבות בתחנה. לאחר מכן הוא הצטרף לצוות ההקמה של גלי-צה"ל והיה אחד השדרים הראשונים בה. בשנת 1950 חזר לקול ישראל.

בפרס תגלית לדור הבא זכתה הדר מרקס מגלגל"צ מנחת התוכנית "סינגלס 08" ובפרס תחנה מצטיינת בקטגוריית תרומה לקהילה זכתה "רדיו תל אביב" בגין הפרויקט "לא רק רדיו" הקיים מזה עשר שנים בתחנה ובמסגרתו תורמת התחנה זמן אוויר עבור עמותות וגופים הנמצאים בקשיים כלכליים.

בקטגוריית תוכנית מוסיקה מצטיינת זכתה "רגעי קסם" שנוסדה לפני 20 שנה על ידי רשת ב' של קול ישראל ואילו בפרס על תוכנית בידור מצטיינת זכה מנחם טוקר המשדר ברדיו ירושלים מידי מוצאי שבת את תוכניתו "מוצ"ש חרדי".