למרות העיצומים ברשות המסים: תשלום מס הכנסה שלילי יוצא היום לדרך בפיגור של חודש

בכיר ברשות המסים: "כולנו תקווה שהסכסוך עם העובדים יסתיים בהקדם, אך לא ניתן היה להמתין ולעכב את התשלום לזכאים" ; את הטפסים ניתן להשיג ולהגיש בכל סניפי הדואר

למרות העיצומים שנוקטים עובדי רשות המסים, תשלום מס הכנסה שלילי יוצא היום (ג') לדרך בפיגור של כחודש ימים.

היום תעלה רשות המסים תשדירים ובסוף השבוע יתפרסמו בעיתונות מודעות הסבר על בנושא. החל מהיום יוכלו הזכאים, באזורים הרלוונטיים, להגיש טפסים על מנת לזכות בהטבה.

כפי שנקבע בחוק, נכון לשנה הנוכחית, ההטבה תינתן אך ורק לתושבים אזורי זכאות, קרי, ערים שבהן פועלת תוכנית "אורות לתעסוקה" (תוכנית ויסקונסין).

למרות כוונת משרד האוצר להתנות את הרחבת מס הכנסה השלילי לכל הזכאים בכל רחבי הארץ בהרחבת תוכנית ויסקונסין, כפי שנחשף ב"גלובס" לפני שבועיים, החל מהשנה הבאה, כל הזכאים יוכלו לקבל את ההטבה ללא קשר למקום מגוריהם וללא קשר האם הפריסה הארצית של תוכנית ויסקונסין תצא לפועל כפי שהוצע בחוק ההסדרים.

על פי הערכות, ניסיון האוצר להרחיב את ויסקונסין, ייפול בכנסת ולא יוכנס בגרסא הסופית של חוק ההסדרים.

"הצלחנו להתגבר על העיצומים שעדיין נוקטים העובדים ולהוציא לפועל את תוכנית מס הכנסה שלילי שאותה רואה רשות המסים כאחת המטרות החשובות לה. כולנו תקווה שהסכסוך עם העובדים יסתיים בהקדם, אך לא ניתן היה להמתין ולעכב את התשלום לזכאים" - מסר בכיר ברשות המסים. את הטפסים ניתן להשיג ולהגיש בכל סניפי הדואר.