מלחמת הקפה האיכותי מתרחבת בארה"ב לאחר שרשת 'וונדיס' נכנסה לתחום

רשת וונדיס מפעילה כ 6,000 מסעדות ברחבי העולם ; הרשת הוותיקה כבר ביצעה פיילוט מוצלח של המהלך בסניפיה בעיר פניקס שבאריזונה, ופיטסבורג שבפילדלפיה

מלחמת הקפה בין רשתות המזון המהיר בארה"ב מתרחבת לאחר שרשת ההמבורגרים 'וונדיס' מריצה ב-65 מסעדות שלה במדינת מיסיסיפי, פיילוט המציע למבקרים אייס קפה במספר טעמים במחיר של 3.65 דולר לכוס קפה של כחצי ליטר.

נכון להיום, הרשת הוותיקה כבר ביצעה פיילוט מוצלח בעיר פניקס שבאריזונה, ופיטס בורג שבפילדלפיה. מהלך זה הוא תוצאה של המגמה החדשה יחסית, שנוצרה כתוצאה מהתחרות עם רשת סטארבקס, כאשר הרשתות דנקן דונאטס, ומקדונלד'ס, הוכיחו כי גם הן יכולות ליצור מרכז רווח משמעותי באמצעות קפה איכותי. כפי שנמסר, גם רשתות קטנות יותר של מזון מהיר, משלבות או מתכננות לשלב קפה איכותי בתפריט שלהן. רשת וונדיס מפעילה כ 6,000 מסעדות בכל רחבי העולם.

התייחסות:

סטארבקס היא הרשת שהראתה לכל העולם כי קפה איכותי מייצג רווחיות גבוהה במיוחד. אך הרשת שעד לפני זמן לא רב היה לה סוג של מונופול בקטגוריה זו, נוכחת עתה לדעת, כי ההצלחה חסרת התקדים משכה אש מכל כיוון אפשרי. עד עתה ניסתה סטארבקס לבדל את עצמה בנקודות בלבד, בלי שהצליחה לייצר נוקאאוט שיווקי.

רק לאחרונה הודיעה כי לקוחותיה יקבלו ללא תשלום שבועון GOOD SHEET אשר בכל גיליון יטפל בנושא שהוא בראש רשימת ההתעניינות של תושבי ארה"ב, כמו אקולוגיה, יתרונות וחסרונות של הביטוח הרפואי בארה"ב ונושאים אחרים. בשל התחרות העזה המתרחשת עתה בתחום הקפה, יש לצפות לרעיונות שיווקיים חדשים של כל השחקנים בתחום.