סלקום מתחילה להפעיל את פרויקט "זמן money is", במסגרתו יתוגמלו צרכנים שיצפו בפרסומות בזמן אוויר. כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", מדובר בפרויקט שקהל היעד שלו הוא צעירים, להם תציע החברה לצפות בדקת פרסום, לענות על שאלה המוודאת כי אכן צפו בפרסומת ותמורת זאת לקבל דקת זמן אוויר. במצטבר, יוכל הלקוח לצבור עד 45 דקות זמן אוויר.
בין המפרסמים שלוקחים חלק בפרויקט: קסטרו, קוטקס, קוקה קולה, סוני ווקמן, תנובה, נוקיה, סוני אריקסון, MTV ישראל, אורביט, רד בול, המרכז האקדמי המכללה למנהל, אלדו ועוד. העלות של המפרסמים תהיה מבוססת על מודל של תשלום על-פי לקוח בעלות של 1.70 שקל ללקוח שצפייתו הוכחה.
בסלקום מאמינים שמחזור המיזם יעמוד על כ-15 מליון שקל בשנה הראשונה. כפי שנחשף ב"גלובס", המהלך ילווה בקמפיין תחת הסיסמה: "אל תסתכל על זה אם לא משלמים לך, זמן money is", שיצר משרד הפרסום גיתם BBDO.
לדברי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "אנחנו מאמינים שהפלטפורמה האינטרנטית, מאגר הלקוחות הענק והמפולח של החברה והשינוי בהרגלי הצפייה יהפכו את מיזם המדיה לכלי שיווקי נדרש על-ידי המפרסמים ולאמצעי חשוב להוזלת החשבון החודשי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.