נמצא מנכ"ל חדש ל-QLI: אורי בן-ארי, לשעבר סגן נשיא בנס

בן-ארי יחליף את דרור מיזרץ, שהודיע על פרישתו באפריל * QLI איבדה מתחילת השנה 36% מערכה

זהו, יגאל זילכה סיים את החיפוש אחר מנכ"ל חדש למפעילת בתי הקזינו שבשליטתו - QLI. כזכור, לקראת סוף אפריל האחרון הודיעה QLI, הנסחרת בבורסה הראשית של לונדון, על פרישתו של המנכ"ל, דרור מיזרץ, גם מתפקידו כיו"ר החברה האם קווינקו - וזילכה החל לתור אחר מחליף. בסוף השבוע האחרון הוא נמצא, ו-QLI הודיעה על המינוי של אורי בן-ארי למנכ"ל החברה, באופן מיידי. QLI נסחרת לפי שווי של 364 מיליון דולר לאחר שאיבדה מתחילת השנה 36% מערכה.

בן-ארי מגיע ל-QLI מחברה ישראלית ציבורית אחרת - נס טכנולוגיות - שנסחרת בנאסד"ק. בן-ארי (54) פרש מנס במאי אשתקד, יחד עם מנהלים אחרים. בנס הוא כיהן במשך שש שנים כסגן נשיא לשיווק גלובלי וטרם הצטרפותו אליה הוא כיהן כמנהל אחת החטיבות של אינטרנט זהב. בהודעת QLI מרבה החברה לפרגן לניסיון הרב של בן-ארי בעבודה בחברות ציבוריות. לבן-ארי יש תואר ראשון בכלכלה ותואר שני בשיווק מאוניברסיטת תל-אביב.

"אנו שמחים לצרף לשורותינו את אורי בן-ארי מכיוון שהוא בן אדם מאוד מוכשר עם מגוון רחב של כישורים", ציין בהודעה יגאל זילכה, המכהן כיו"ר QLI. בן-ארי, מצידו, ציין כי "QLI היא חברה מצוינת והיא ממוצבת נכון במטרה להתרחב במהירות בשנים הקרובות". *