אתר שיתוף קובצי הווידיאו YouTube הודיע היום (ג') על עלייתו של אתר בעל תוכן רלבנטי לישראלים שהושק בכתובת: www.youtube.co.il. האתר כולל עמוד בית עם תוכן שעבר התאמה מקומית ומאפשר למשתמשים הישראלים למצוא את סרטי הווידיאו הפופולריים והרלבנטיים ביותר עבורם.
כמו-כן, יאפשר האתר החדש לתקשר עם משתמשים ישראלים ובינלאומיים אחרים ביתר קלות ויספק ערוצי תוכן של משתמשים מקומיים, גופי שידור (כגון חדשות ערוץ 2, HOT ו-ONE), ארגונים (כגון יד ושם) וחברות ישראליות.
ב-YouTube מציינים כי תגובות המתקבלות מגולשים ברחבי העולם מלמדות על צורך של קהילות מקומיות בתכנים רלבנטיים ומעניינים עבורן. מטרתו של האתר החדש להקל על הגולש הישראלי למצוא את התוכן בו הוא מעוניין, ליצור קהילות ישראליות וקבוצות דיון פעילות ומגוונות ולשפר את חווית השימוש ב-YouTube. ממשק האתר כעת הוא באנגלית, אולם ב- YouTubeלא שוללים את האפשרות שהאתר יתורגם גם לעברית.
סקר TNS מספטמבר 2008, אשר בדק את הרגלי השימוש באינטרנט של ישראלים בגילאי 13-65, גילה כי צפייה בווידיאו באינטרנט היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בארץ: אחד מכל שני משתמשי אינטרנט ישראלים צפה בסרט וידיאו באינטרנט לפחות פעם אחת בשלושת החודשים האחרונים.
בנוסף, מראה הסקר, רוב הישראלים המעלים סרטי וידיאו ל-YouTube עושים זאת בעברית (79%). YouTube הוא אתר שיתוף הווידיאו הפופולרי ביותר בישראל.
באתר החדש ניתן למצוא תכונות מקומיות כגון חיפוש, סרטים מוקדמים, וסרטים בולטים בעמוד הבית. בנוסף, הוא יאפשר לישראלים לדעת אילו מסרטי הווידיאו הם הנצפים ביותר, מי זכו למספר התגובות הגדול ביותר, אילו קבצים דורגו במקומות הגבוהים ביותר ומיהם המועדפים ביותר בארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.