הבעלים החדשים של רדיו 99: התחנה גרעונית - הטאלנטים ייאלצו לקצץ את את החוזים

הבעלות החדשה - רדיו ללא הפסקה - תיכנס לתוקף בנובמבר ; עידו מור, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, ייפגש בשבוע הבא עם מישל קרמרמן, שפרשה לאחרונה מתפקיד מנכ"ל 99, זאת במטרה לבחון דרכים להמשך עבודה משותפת

ארקדי גאידמק ימשיך להיות אחראי על תשלום משכורות עובדי רדיו 99 עד לשבוע השני של חודש נובמבר, אז יועברו סופית מניותיו בתחנה לרדיו ללא הפסקה. ל"גלובס" נודע כי בפגישה שהתקיימה הבוקר (ה') בין עידו מור, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, לבין עובדי התחנה, הוא הודיע להם כי הבעלות החדשה תיכנס לתוקף בשבוע השני של נובמבר.

מור אמר לעובדי רדיו 99 כי התחנה גירעונית וכי יהיה צורך בהידוק חגורות. על-פי הערכות, הנהלת רדיו ללא הפסקה צפויה לבקש מהטאלנטים המועסקים בתחנה לצמצם את חוזיהם, ובנוסף יופסקו חוזים מול ספקי תוכן חיצוניים. עוד נודע כי במהלך שבוע הבא צפויה להתקיים פגישה בין מור לבין מישל קרמרמן, שהודיעה לפני שבוע על פרישתה מתפקיד מנכ"ל 99, זאת במטרה לבחון דרכים להמשיך ולעבוד יחד.

כפי שנחשף לפני שבועיים ב"גלובס", רדיו ללא הפסקה שבשליטת אלי עזור ודודי ויסמן רוכשת את רדיו 99 מידי גאידמק, זאת לאחר שמועצת הרשות השנייה הורתה לו למכור את התחנה, זאת לאור מערבותו הפוליטית. בתום הרכישה, תהיה זו התחנה השלישית שבבעלות הקבוצה.

במקביל לפרסום הדברים הודיעו יו"ר התחנה, רם לנדס, ומנכ"ל התחנה, מישל קרמרמן, על פרישתם מהתפקיד. לדברי מקורבים, הסיבה היה אי שיתופים במשא ומתן עם הרוכשים הפוטנציאלים.

לא ניתן היה להשיג את תגובת רדיו 99.

מור מסר בתגובה: "נלמד את התחנה ונקבל החלטות בהקדם לטובת עובדי התחנה והמשכיותה".