הושגה פשרה בסכסוך בין עו"ד אבי מרום לשותפיו לשעבר

עו"ד מרום טען בתביעתו כי שותפיו במשרד נחושתן, ספרן, מרום ושרף ניצלו את מחלת הסרטן שלו כדי לנשלו מזכויותיו בשותפות ; כעת הודיעו הצדדים כי הליך הגישור ביניהם הסתיים בהצלחה, והתביעה נדחתה בהסכמה

נדחתה בהסכמה תביעתו של עו"ד אבי מרום נגד שותפיו לשעבר במשרד עוה"ד נחושתן, ספרן, מרום ושרף. באי כוח הצדדים הודיעו לבית המשפט כי הליך הגישור ביניהם הסתיים בהצלחה, ובמסגרת הסכם הפשרה מתבקש בית המשפט לדחות את התביעה ללא צו להוצאות. זאת, מבלי שצד מכיר בטענות רעהו.

הצדדים עבדו והיו שותפים במהלך שנות ה-90 במשרד עוה"ד ד"ר י. שגב ושות', ובמהלך שנת 1999 החליטו לייסד משרד עו"ד שבו כולם יהיו שותפים שווים. באוקטובר 2005, על רקע המחלה הקשה בה חלה עו"ד מרום נחתם ביניהם הסכם, המעגן את זכויותיו במשרד כל ימי חייו ואף לאחר פטירתו, ובין היתר קובע לו תשלום חודשי של 8,000 שקל וכן קובע את חלקו ברווחים בשיעור של 25%.

בעתירה שהגיש בסוף ינואר, טען עו"ד מרום טען כי בשלהי 2007 החליטו שותפיו לשעבר באופן חד-צדדי לנסות לבטל את ההסכם, בנימוק שהתשלום החודשי "הכביד" עליהם והם אינם רוצים שהוא ימשיך להיות שותף ובעל מניות. הוא ביקש מבית המשפט להצהיר כי ההסכם תקף ומחייב.

בתגובה טענו עוה"ד יורי נחושתן, אבי שרף וגבי ספרן, כי הם הודיעו על ביטול ההסכם, כיוון שעו"ד מרום הפר אותו הפרה יסודית, כשהתעקש שלא לשאת בחלקו בהתחייבויות המשרד. (ה.פ. 200/08).