אמפא נדל"ן רוכשת את חברת הנדל"ן קורקס לפי שווי חברה של 53 מיליון שקל

לאחר הרכישה תחזיק אמפא נדל"ן באמצעות קורקס בארבעה נכסים מרכזיים: בית קורקס בהרצליה פיתוח, בית אורנים בבני ברק ושני נכסים נוספים בחולון ובני ברק

חברת אמפא נדל"ן, מקבוצת אמפא, הודיעה בסוף השבוע על רכישת השליטה בחברת הנדל"ן קורקס. אמפא נדל"ן רוכשת 78.2% ממניות החברה, לפי שווי חברה של 53 מיליון שקל.

לאחר הרכישה תחזיק אמפא נדל"ן באמצעות קורקס בארבעה נכסים מרכזיים: בית קורקס בהרצליה פיתוח, בית אורנים בבני ברק ושני נכסים נוספים בחולון ובני ברק.

קבוצת קורקס הינה מחברות ייזום וניהול הנדל"ן המניב הותיקות בארץ. קורקס נוסדה ב-1972 ע"י גדי גולן, אייזיק בלוך ועשרות משקיעים מדרום אפריקה. במהלך השנים קידמה ופיתחה החברה פרויקטים נדל"ן במגוון תחומים, חלקם בבעלותה וחלקם בניהולה.

אמפא נדל"ן הינה הזרוע הנדל"נית של קבוצת אמפא. החברה מוחזקת בבעלות משותפת של קבוצת אמפא, שהינה חברה פרטית, ושל האחים נקש. החברה מתמחה בנדל"ן מניב ולה נכסים מניבים בהיקף של כ-140 אלף מ"ר באזורי ביקוש בארץ. בנוסף, לחברה זכויות בנייה בשלבי בנייה ופיתוח בהיקף של כ-50 אלף מ"ר נוספים. שווי סך נכסי החברה נאמד בכ-600 מיליון שקל.

מנכ"ל אמפא נדל"ן, זוהר לוי, מסר כי "רכישת מניות קורקס תואמת את אופי הפעילות של החברה ומעצימה את השפעתה של אמפא נדל"ן כשחקן מרכזי בתחום הנדל"ן המניב באזור הרצליה פיתוח ותל אביב. אני בטוח כי בניהולה של אמפא נדל"ן יושבחו הנכסים באופן משמעותי, והחברה תהנה מתשואה גבוהה". *