Adap.TV גייסה 13 מיליון דולר

את הסבב הובילה קרן ההון סיכון האמריקנית Spark Capital, לצד המשקיעים הקודמים בחברה - קרנות ההון סיכון ג'מיני הישראלית ו-Redpoint האמריקנית. מאז הקמתה לפני כשנה וחצי, החברה גייסה 23 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ הישראלית Adap.TV השלימה בימים האחרונים סבב גיוס הון שני בהיקף של 13 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון האמריקנית Spark Capital, לצד המשקיעים הקודמים בחברה - קרנות ההון סיכון ג'מיני הישראלית ו-Redpoint האמריקנית. מאז הקמתה לפני כשנה וחצי, החברה גייסה 23 מיליון דולר.

את Adap.TV הקים ומנהל אמיר אשכנזי, מנכ"ל החברה ולשעבר ממקימי שופינג.קום, לצידו של טג גרנגר, המנהל הטכנולוגי, שהוא דוקטורנט באוניברסיטת סטנפורד.

החברה מפתחת פלטפורמה המאפשרת למפרסמים לכלול פרסומות רלוונטיות הקשורות לתוכן הווידיאו הנצפה. המערכת ממקמת את הפרסומות לכל אורכו של הסרטון, כשהפלטפורמה פותחת בפני אתרי וידיאו - דוגמת YouTube - אפשרויות ליצירת הכנסה חדשה.

Adap.TV פיתחה אלגוריתמים המשמשים לניתוח תוכן הווידיאו וקביעת הפרסומת הרלוונטית ביותר בזמן אמת. לחברה הסכמים לשיתוף פעולה עם חברות כמו מטהקפה ו-thePlatform.

ספארק קפיטל, שהצטרפה לחברה כמשקיעה, כבר השקיעה השנה בחברה ישראלית אחרת - 5min. הקרן משקיעה בעיקר בחברות המציעות טכנולוגיה ומוצרים לעולם הבידור והניו-מדיה.