עקב העמדה לפרעון מיידי של האג"ח של נידר - לא יחודש בהן המסחר

כך הודיעה הבורסה לני"ע ; בחודש יולי ביקשה החברה לראשונה הקפאת הליכים בעקבות חובות בהיקף של 350 מיליון שקל ; חובותיה מסתכמים ב-147 מיליון שקל לבנקים, 77 מיליון שקל בגין אג"ח סטרייט ו-69 מיליון שקל בגין אג"ח להמרה

הבורסה לניירות ערך מודיעה היום (א') כי עקב העמדה לפרעון מיידי של האג"ח של נידר(סידרה א' וב') - לא יחודש בהן המסחר - וזאת על פי ההחלטה שנתקבלה באסיפת בעלי החוב של החברה ב-22 בספטמבר. וזאת בשונה למה שפרסמה הבורסה ב-25 בספטמבר אז נאמר כי המסחר בניירות הערך של החברה יחודש ביום ה' ה-2 באוקטובר.

נזכיר כי בתחילת ספטמבר דרשו מחזיקי האג"ח של נידר במסגרת אסיפת מחזיקי האג"ח של חברת הנדל"ן הקורסת - פירעון מיידי של אגרות החוב. החברה נמצאת בשליטת משפחת רחמין.

בחודש יולי ביקשה החברה לראשונה הקפאת הליכים בעקבות חובות בהיקף של 350 מיליון שקל. חובותיה מסתכמים ב-147 מיליון שקל לבנקים, 77 מיליון שקל בגין אג"ח סטרייט ו-69 מיליון שקל בגין אג"ח להמרה.

הנאמנים של חברת נידר - עו"ד אמיר ברטוב ממשרד ליפא מאיר ועו"ד יעקב אמסטר - סברו אז שלא נתגלו פעולות חריגות בחברה, וכי יש סיכוי להגיע להסדר נושים. בהתאם לכך הגישו בקשה להאריך את צו הקפאת ההליכים ב-90 יום, כדי להגיע להסדר עם הנושים של החברה.

ההון המונפק והנפרע של האג"ח מסידרה א' של נידר הינו בסך של 126.1 מיליון שקל ע.נ., שווין הנוכחי של אג"ח אלו בשוק הינו 34.7 מיליון שקל בלבד, המשקף לאג"ח אלו תשואה (ברוטו) של כ-80%. ההון המונפק והנפרע של האג"ח מסידרה ב' של נידר הינו בסך של 65 מיליון שקל ע.נ. כאשר שווין הנוכחי בשוק הינו כ-11 מיליון שקל, והתשואה של האג"ח בסידרה זו זינקה לכ-130%.